με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

τοοοσο πολυ σε πονεσα γλυκο μου πονυ?

χαιρομαι γι αυτο!!!
αλλά εισαι τοοοσο μαλακας που πιστευεις οτι το να με εγγράφεις σε διαφορα φορουμ χρησιμοποιωντας το μεϊλ μου με θιγει ή με στενοχωρει?

εγω σε εχω εγγεγραμμενο μονιμως στ αρχιδια μου παντως και δεν χρειαζεσαι καν κωδικο φασολακι μου!
φτανει η μαλακια που σε δερνει.

κοιτα τωρα ποοοσο με εθιξες, πορδη δυσκοιλιου μπακαλιαρου:


Η εγγραφή σου στο www.gay.gr ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας
μας, δίνοντας τα εξής στοιχεία:
Ψευδώνυμο: ursula
Επειδή ο κωδικός είναι περίπλοκος συστήνουμε να μην τον
αντιγράψεις με το χέρι αλλά να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση
(copy/paste) με το ποντίκι. Οταν κάνεις login μπορείς να
αλλάξεις τον κωδικό σου στην υποδοχή/αλλαγή κωδικού.
Ευχαριστούμε που επισκέπτεσαι και χρησιμοποιείς το gay.gr
webmaster@gay.gr


Hello,
You have requested to reset your password on Hip Forums forums because you have forgotten your password. If you did not request this, please ignore it. It will expire and become useless in 24 hours time.
To reset your password, please visit the following page:
http://hipforums.com
When you visit that page, your password will be reset, and the new password will be emailed to you.
Your username is: poustrotzon
To edit your profile, go to this page:
http://hipforums.com/forums/profile
Yours,
Hip Forums team

imefloros,
This email has been sent from http://www.bakakage.net/index.php.
You have received this email because this email address
was used during registration for our forums.
If you did not register at our forums, please disregard this
email. You do not need to unsubscribe or take any further action.


μου εθιξες τοοοσο πολυ το κυρος και το ιματζ, που λεω να βαψω το μαλλι μου οκαζου βενετιας αυριο και να την κανω για την μονη εσφιγμενου...

αφιερωμενο απο την Ουρσουλα με αγαπη:



ΥΓ. προσεχε γιατι απο τον πολυ τον πονο, ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ βλημα!
πλασμωδιο του Λαβεραν σε ειπα σημερα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: