με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Κυριακή 25 Μαρτίου 2007

επικληση σοκ!!!

που να σας τα λεω τι επαθα σημερα 25η Μαρτιου...

ειχα κλεισει ραντεβου με το γνωστο μεντιούμ-διαμεσο-κληρονομικο χαρισμα, κυρια Κουλα (σημερα μονο ειχε κενο).
πηγα και καλεσαμε το πνευμα του παππου μου, να τον ρωτησω αν εφερε καμια λιρα απο την μικρα ασια το 22 και την εθαψε πουθενα, και τι επαθα ο δολιος???

αντι για τον παππου μου, παρουσιαστηκε το πνευμα ενος Καραϊσκακη και με αρχισε στα μπινελικια!!!
ντρεπομαι να σας πω τι μουπε!
πολυ βρωμοστομος...

για Τουρκους μουλεγε, για ποδοσφαιρο μουλεγε, για επανασταση που τζαμπα την κανανε μουλεγε, για χρυσοπληρωμενους φλωρους μουλεγε, και τι δεν μουλεγε αναμεσα στα φτυσιματα (η κυρια Κουλα εφτυνε για λογαριασμο του δηλαδη).
μεχρι και στα γερμανικα με εβρισε, με ειπε ρεχαγκεν! (κατι βαρυ πρεπει ναναι)

τελικα εκαψε η κυρια Κουλα μερικες συναψεις (της τρεχουν λιγα σαλια, αλλά ειναι καλα τωρα) και γλυτωσα, γιατι απ ο,τι ακουγα περιμενανε κι αλλοι στη σειρα για να με βρισουν, καποιος Κολοκοτρωνης, καποιος Καναρης, μια Μπουμπουλινα και στο βαθος ακουγοταν και ο παππους μου να λεει αστε με να του χωσω την λιρα εκει που ξερει.

ποιοι ειναι αυτοι και τι θελουνε ρε παιδια?
επηρεασαν αρνητικα και τον παππου μου...

1 σχόλιο:

vasiliskos είπε...

Καλέ μου άνθρωπε, πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις μερικές σολωμονικές γιατί απ’ολα όσα διαβάζω και γράφεις νομίζω ότι σου έχουν κάνει μάγια πολύ πονηρά πνεύματα. Εχεις το σημαδιακό στο κούτελο του κακού το βλέπω εγώ.

Μεγάλη δοκιμασία πρέπει να κάνεις να στρέξει το γιατρικό που θα σου πω.

Θα πάρεις μια φανέλλα της εθνικής κι ένα ταψί ιμαμ μπαιλντι απο τη κυρα Σούλα, ένα ομόλογο, ένα κομάτι φαγητό από τα δείγματα του Ευαγγελάτου, δυό τούφες μαλλί από άλυωτη μούμια καλογέρου. Θα πας σ’ενα τρίστρατο μερα Τετάρτη μισοφεγγαριά θα στρώσεις κάτω το ομόλογο και θα γονατίσεις πάνω του και απλώσεις το μαλλί , θα βάλεις στο κεφάλι τη φανέλα της εθνικής και θ’αρχίσεις να τρίβεις το κομμάτι απο το φαγί πάνω στο μαλλί πάνω στο ομόλογο μουρμουρίζοντας «μαύρη ειν η νύχτα στα βουνά μαύρη και στα λαγκάδια μαύρη κι η καρδούλα μου και του μήτσου το ποδήλατο»
4-1 φορές πρέπει να το πεις(αυτό είναι το πιο σπουδαίο). Μετά τρεις φορές θα πεις «απεταξάμην το Ρεχάγκελ απεταξάμην» (να γιατί σε είπε έτσι...) μετά θα πάρεις μια βαθεία ανάσα θα την αράξεις και θα φας το ιμαμ όλο μέχρι να σκάσεις και σε κάθε μπουκιά θα λες «α ρε Κεμαλ ...α ρε Κεμαλ ..α ρε Κεμαλ».

Για καντα και πε μου να σε πω κε ταλλα. Πάντως κακό μάτι σεχει κοιτάξει καρντασιμ κακό...
Η κυρά Βάσω η παινεμένη.