με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

ορε ασχεντρίξ, για πε μου

hendrix
Απεστάλη: 30/03/2007
--------------------------------------------------------------------------------
οχι δεν ειναι στην πεντελη, οχι δεν το εκανε ο χατσισον



jbg:
καλα που μας το ειπες, γιατι θα μπερδευομασταν...

για να δουμε και τις φωτογραφιες σου τωρα...

δεν μας λες πουθενα κανενα στοιχειο:

που βρισκονται?

τι φορτιο σηκωναν και τι φορτιο κατασκευαστηκαν να σηκωνουν?

ηταν σωστη η μελετη και η κατασκευη?

ποια ειναι η αιτια της παραμορφωσης?

τι φορτισεις ασκηθηκαν και υπο ποια κατευθυνση?

ποια νομιζεις οτι ειναι η αιτια της παραμορφωσης της δοκου Α6 στην Πεντελη?

τι δυναμεις ασκηθηκαν ωστε να παραμορφωθει μονο αυτη και με τετοιο περιεργο τροπο?


εδω υπαρχουν ενδειξεις αυξησης της θερμοκρασιας, η οποία μπορει να οφειλεται και στις δυναμεις της παραμορφωσης



προφανως σεισμος και κατασκευαστικα λαθη


ομοιως



αλλά ποια ομοιοτητα εχουν ομως με την δοκο υποστηριξης Α6?

την πισω πλευρα της Α6 δεν την προσεξες?


εδω φωτογραφιες της Α6 για συγκριση...

ΥΓ. και μην εκτιθεσαι χωρις στοιχεια, μονο και μονο για να μου την πεις.
η δοκος Α6 βρισκεται ακομη στο τουνελ και μπορει ο καθενας να την μελετησει απο κοντα.
εσυ το εκανες?

γιατι δεν πειθεις


LOST 7
Απεστάλη: 30/03/2007
---------------------------------------------------------------------
Καλημέρα! Τι ακριβώς είναι αυτό που μας δείχνεις φίλε Hendrix? Εγώ για παράδειγμα δεν έχω καταλάβει. Εκτός αν έπρεπε να ξέρω τι είναι αλλά έχω κολλήσει τώρα (Μάλλον επειδή είναι πρωί ακόμα)
Θες να μας εξηγήσεις?


crucifire
Απεστάλη: 30/03/2007
---------------------------------------------------------
κι εγώ έχω... κολλήσει! αν και νομίζω ότι τέτοια παραμόρφωση μπορεί να προκληθεί από έκρυξη. σίγουρα όμως δεν είναι ίδια με της πεντέλης... σόρρυ!



τι ακριβως μας δειχνεις κυριε ασχεντρίξ?

τι υπονοεις αλλά δεν τολμας να πεις?

Δεν υπάρχουν σχόλια: