με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τρίτη 17 Απριλίου 2007

alta κοριτσι μου, αφου επιμενεις και υποφερεις...

...εγω θα το κανω το ψυχικο.
πες μου που και ποτε και θαρθω γλυκεια μου να σε παρηγορησω!

3 σχόλια:

Vril είπε...

Το ξέρεις σίγουρα ότι είναι "Η" alta?

Σκεφτόμουν το εξής. Τους "εσωτερικιασμένους" πρέπει να τους προσέχεις πάρα πολύ. Δεν είναι και ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην "πιάτσα".

Είναι γνωστό ότι

α. Ανοίγουν ένα λογαριασμό και γράφουν πολλοί, για να χάνεται το στίγμα, λέει. Φαντάσου λοιπόν ΤΙ έχουν να κρύψουν.

β. Ανοίγουν λογαριασμό, που μουσάτοι και μαντραχαλαίοι υποδύονται το ανήλικο. Φαντάσου τι βίτσια κρύβουν ....

γ. Τώρα πρόσφατα, το Πέτ της Αμαλίτσας απείλησε ανοιχτα μια γυναίκα ότι θα της στείλει δύο Αλβανά να τν κάνουν μαύρη στο ξύλο. ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν το λέω εγώ αυτό, αυτά τα λέει το διαδικτυακό σκουπίδι που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο "gentleman" Είδαμε δηλαδή και πόσο Gentle είναι ο Man (να φοράει αραγε φούστα?)
Αφού λοιπόν έχει προηγηθεί τέτοια γκάφα από το Πέτ (ψίτ, περιμένω μήνυση, για να δεις εσύ μετά πόσα ... απίδια χωρά ο σάκος σου), εγώ δε θα ήμουν και τόσο σίγουρος ότι ΤΟ alta είναι πράγματι "H"...

Αν και από την άλλη, στο χώρο αυτό έχω δει διάφορα και διάφορα ΑΛΗΤΟΠΟΥΤΑΝΑ...

vasiliskos είπε...

Επισκέφθηκε και μένα. Τι θέλει άγριο σεξ κι από μένα? Να το δω κι αυτό μανταμ Ούρσουλα! Σόδομα και Γόμοραααααααααααα!

johnnie be good είπε...

υπαρχουν και οι λεγομενοι κοντοπουτανοι βριλη μου.

δεν ειναι μυθολογικα οντα!

η σalta μου λεει οτι θα με γαμησει αλλά εγω δεν πιστευω οτι διαθετει τον απαραιτητο εξοπλισμο για να το κανει, οσο και να σκυψω εγω...

κατι αλλο εννοει λοιπον, οπότε παραμενει "Η" σalta για μενα.