με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 26 Απριλίου 2007

οπα, επηασα τουσ ηδολολατρεσ που παρασηραν τον τζονιτανεκαλοπεδι

AoRaToSs
« Απάντηση #440 στις: Απρίλιος 25, 2007, 05:21:50 »
Προς τον μπούλη με τα σβησμένα άρθρα...

Μπούλη μην κλαίς για τα σβησμένα άρθρα σου. Θα σου δώσουμε γλυφιτζούρι για να ξεχάσεις τον πόνο σου, ανάρχιδε συκοφάντη.

- Αχ αυτοί οι διαχειριστές είναι πολύ ύποπτοι...

- Καλέ μου johnniebegood γράφε αποκλειστικά στο esoterica, μην γράφεις αλλού, κλαψ κλαψ κλαψ

- Johnniebegood σώσε με, σώσε τις βλακείες που έχω γράψει και άσε αυτούς τους ύποπτους και γύρνα στα παλιά σου λιμέρια πάλι, εκεί όπου όλοι σε αγαπούμε, εκεί που δεν υπάρχει επιλεκτικό σβήσιμο άρθρων, εκεί που δεν υπάρχουν κλώνοι ... κλαψ κλαψ κλαψ

- Αλήθεια, αυτοί οι παλιοδιαχειριστές μήπως είναι κλώνοι;

- Αχ μας έφτυσε και ο Frodo, τι δυστυχία τι καημός είναι αυτός...

- Καλέ μου johnniebegood αυτοί είναι ειδωλολάτρες, γύρνα στο πραγματικό ορθόδοξο forum που υπάρχει και μη ρίχνεις μαύρη πέτρα πίσω σου, κλαψ κλαψ...

- Τι κι αν σας αποκάλεσα ληστοσυμμορία, Πεντελοφύλακες, τι κι αν αποκάλεσα τον vril, χοντρό και λεμουριοπίθηκο, κατά βάθος σας αγαπάω... δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσάς...

- Είναι πολύ κακοί αυτοί οι διαχειριστάδες, έβριζα εκ του ασφαλούς ανώνυμα πάνω από δύο μήνες ... και αυτοί οι κακούργοι πήγαν εχθές και σβήσανε τις ωραίες βρισιές μου...

- Σήμερα ... αχ σήμερα ... σβήσανε τις ωραίες συκοφαντίες μου ...

- Εσείς φίλοι μου, είστε η μοναδική μας ελπίδα ... πως θα εκτονωθούμε χωρίς εσάς τώρα που μας σβήνουν τις μαλακίες μας στο Δωδεκάθεον; Όχι ότι δεν μας ταπώνατε και πριν, αλλά έμεναν και τα δικά μας ...

- Θερμή παράκληση: μην σβήσετε τις υπόλοιπες μαλακίες μας που τόσο κόπο κάναμε να τις γράψουμε εδώ και δύο μήνες ... και ας είστε ύποπτοι, παλιοδιαχειριστές ... ακους εκεί ... δεν ξανάγινε ... αν είναι δυνατόν ...

- Εμείς να λασπολογούμε και να συκοφαντούμε ανώνυμα επί δύο μήνες ανθρώπους που δεν μας πείραξαν σε τίποτα και έρχονται αυτοί οι ύποπτοι οι παλιοδιαχειριστές και πάνε τα ωραία αρθράκια μας από εχθές... Όλα μας τα σβήνουν... είναι ή δεν είναι ύποπτοι; μου λέτε;

- Θερμή παράκληση: γονατιστός σας παρακαλάω καλοί μου φίλοι vril και johnniebegood κάντε μια έκκληση στη διαχείριση να μπορούμε να σας συκοφαντούμε και να σας βρίζουμε ελεύθερα χωρίς να επεμβαίνει αυτή η παλιοδιαχείριση η ύποπτη και να σβήνει την πνευματική μας εργασία...

- Το μόνο που θέλω από εσας καλοί μου διαχειριστές, είναι να με αφήσετε να τη λέω στον johnniebegood και στον vril, αλλιώς η ζωή μου δεν έχει κανένα νόημα... πως θα ζήσω; σκέφτεστε το δράμα μου;...

- Πάω σε μια σύσκεψη τώρα με μια διαχειρίστρια μανεκέν και τους αγαπητούς μας άλλους κλώνους, για το πως θα αντιμετωπιστεί αυτή η εξαιρετικά δυσάρεστη τροπή των εξελίξεων από εχθές...


νασαι καλα ρε φιλε, γελασα σε βαθμο να χρειαζομαι σλιπαντ με φτερα προστασιας!!!

οντως σε καποια σχολια καποιος ανωνυμος σας λεει ειδωλολατρες!
χαχαχα!
καλο!

υπαρχει και το αλλο, με τον τοτο το καθολικο αγαλμα και την ορθοδοξη εικονα.


εδω οι καλοί ειδωλολατρες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: