με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

ευχαριστω αμαλια μου

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4329 Μηνύματα Απεστάλη: 16/04/2007, 21:16:21
-----------------------------------------------------------------------

ευχαριστω αμαλια μου που μετεφερες και τα δυο τελευταια ποστ μου!

καταλαβα το λαθος μου που σε στενοχωρω και σου ανεβαζω την πιεση και το ζαχαρο και οτι μπορει να πληγωνοταν ο ευαισθητουλης τζελυμαν

δεν το εκανα επιτηδες!

το εκανα εξ επι τουτου...

επειδη ειμαι παλιοχαρακτηρας και αξεστος και ρεμαλι, πληγωσα τον τζελυ που τοσο αγαπω και το δημοκρατικοτατο εσωτερικα με τους φωτισμενους υπερανω εγωισμων διαχειριστες

πηγα σε ψυχιατρο και σε συνδυασμο με τους εξορκισμους που μου κανουνε αναμεσα στα ηλεκτροσοκ στον αγιο Κυπριανο, ειδα την αληθεια!!!

βοηθησαν βεβαια και τα τρια λαργκακτιλ την ημερα (με 6 αρνταν για να μην παθω εξωπυραμιδικο συνδρομο) που μου εδωσαν, αλλά περισσοτερο με βοηθησαν τα σοφα σου λογια και οι αμεροληπτες πραξεις σου στο να κατανοησω την μικροτητα μου απεναντι στην μεγαλωσυνη σας

τελικως αποφασισα να ξανα/αυτο/μπαναριστω για τρια τερμινα, ωστε να επανελθει το γαληνιο κλιμα και ο εποικοδομητικος διαλογος στο φορουμ, να κατεβει και η δικη σου πιεση, να νιωσει και πρωτη φιρμα του μαγαζιου ο αγαπημενος μου τζελυμαν


μονο θα σε παρακαλουσα να μαζεψεις τα πετ σου, γιατι οταν με επικαλουνται ξυπναει παλι ο παλιοχαρακτηρας μεσα μου


με αγαπη, τζονυητανεκαλοπαιδικαποτε


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

www.johnniebegood.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: