με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

να πως ξηγιουνται οι ντομπροι ανθρωποι

αγνοών
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greenland
636 Μηνύματα Απεστάλη: 20/04/2007, 12:14:15
--------------------------------------------------------------------------------
εγώ πάλι έλαβα ένα μήνυμα από τον genleman,που μου έγραφε ακριβώς το τι έγραψε για μένα και πραγματικά έπαθα πλάκα

δεν περίμενα ότι μιλώντας φιλικά ο άλλος με αντιλαμβάνεται σα μαλάκα,σαν κακό,σαν άτομο που δεν μπορεί να εκφέρει γνώμη

gentleman,όχι,δε θα σου κάνω τη χάρη και δεν θα το πάρω "...σα να μην το έγραψες ποτέ..." διότι έτσι κι αλλιώς το έγραψες και μάλλον το εννοούσες...είναι αυτό που είχα γράψει ότι δε μου λένε τίποτα οι πολιτισμένες συζητήσεις αν με την πρώτη ευκαιρία μου λες αυτά που μου προσάπτεις

συμπεραίνω ότι η πραγματική σου γνώμη για μένα είναι αυτή που έγραψες στο επίμαχο μήνυμα και σ'ευχαριστώ πολύ...κάτι τέτοιες γνώμες τις λαμβάνω σοβαρά υπ'όψιν,διότι σε περίπτωση που όντως έχεις δίκιο,
τότε δράττομαι της ευκαιρίας να γίνω καλύτερος

αλλά θα ξανατονίσω ότι είναι πράγματι προτιμότερη για μένα η λαχαναγορά και οι λαχαναγορίτες από το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΣΩΤΕΡΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ,διότι μέσα στην αγένειά τους είναι πιο ειλικρινείς...
και πιστεύω ότι την πουστιά δεν την έχουν στο λεξιλόγιό τους

μάλλον αυτοί είναι σε πιο κοντινή επαφή με την αλήθεια που τόσο ψάχνουμε εδώ μέσα.........(λέμε τώρα...........)

αποφάσισα λοιπον
α)να μη συμμετάσχω ξανά σε δικό σου θέμα
και
β)ένα αυτο-μπανάρισμα (όπως έκανε και ο jbg ή και η medtech)για να μη βρεθώ πάλι σε θέση να ξύνω το κεφάλι μου και να αναρωτιέμαι τι διάολο είπα και με υποτιμά τόσο πολύ ο συνομιλητής μου
.................................................................

επειδή πραγματικά θίχτηκα,δεν ξέρω πότε θα επανέλθω

έως τότε,καλές συζητήσεις να έχετε

Δεν υπάρχουν σχόλια: