με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Κυριακή 22 Απριλίου 2007

ποια συγνωμη ειναι συγνωμοτερη?

amalia
Διαχειριστής
Greece
6318 Μηνύματα Απεστάλη: 20/04/2007, 15:51:42
-------------------------------------------------------------
"Αγνοών κατά τη γνώμη μου, ακόμα κι αν δεν θες να δεχτείς τη συγνώμη του gentleman, θα ήταν καλό να σκεφτείς ότι είχε το θάρρος να τη ζητήσει δημόσια.
Νομίζεις πως είναι λίγο αυτό;

Και που τώρα - απ' ότι βλέπω - επιλέγεις να απομακρυνθείς στηριζόμενος σε πράγματα που χωρίζουν, ενώ ο άνθρωπος σου ζήτησε συγνώμη και δήλωσε δημόσια πως ήταν άδικα αυτά που είπε!
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω, τι έχει γίνει;

Ούτε ένα συγνώμη δεν μπορούμε να δεχτούμε από έναν άλλον άνθρωπο;"


αυτα γραφτηκαν για το υβριστικο ποστ του τζελυμαν.

ζητησε συγνωμη και πρεπει να γινει αποδεκτη απο τον θιγομενο οπωσδηποτε!

συμφωνω και εγω!

μπαινω αποψε και βλεπω ενα σβυσμενο ποστ στο εσωτερικα, και λεω παλι μπινελικια εριχνε καποιος


telemenu
Διεγραμμένος Λογαριασμός
1 Μηνύματα Απεστάλη: 21/04/2007, 20:26:29
------------------------------------------------------------------
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΧΩΡΟ
21/04/2007

ανοιγω ομως τα μείλ μου και βρισκω αυτο που δεν προλαβα να διαβασω:

telemenu
Νέο Μέλος
1 ΜηνύματαΑπεστάλη: 21/04/2007, 20:26:29

"Έχω υποχρέωση απέναντι στο Γιάννη, να ξεκαθαρίσω την θέση μου, που εκ δικής μου παραδρομής, φάνηκε στον ίδιον πως συμπνέει με το σύνολο του παραπάνω μηνύματος. Με το παραπάνω μήνυμα που στάλθηκε - από ένας θεός ξέρει από ποιον αν και όλοι λίγο πολύ καταλαβαίνουμε - προκλήθηκε μία αναστάτωση. Δηλώνω - και άλλωστε όλοι γνωρίζετε πως ότι έχω να πω, το λέω στα ίσα - πως το παραπάνω μήνυμα δεν με βρίσκει σύμφωνο στο σύνολό του. (ελληνικά είναι αυτά ψωνάρες μου και πιστεύω πως καταλαβαίνετε)Ωστόσο, συμφωνώ με την φράση "έχεις ξεφύγει τελείως" και αυτό είναι κάτι που το είπα και στον Γιάννη και θα του το ξαναπώ. Θεωρώ πως αυτός ο άνθρωπος έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά - τον άκουσα πολύ διαφορετικό στο τηλ. - και δικαίως είναι αγανακτισμένος. Παρά τούτο, εξακολουθώ να πιστεύω πως πρέπει να ηρεμήσει λίγο, να χαλαρώσει και να ασχοληθεί με άλλα πράγματα."
deva parinito



ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ

ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΧΩΡΟ?

ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΤΕΒΑ ΠΑΡΙΝΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΒΡΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ?

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΜΗΠΩΣ?

ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΔΙΟΠΟΜΠΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ?

ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΛΑΒΑ ΣΤΑ ΜΕΪΛ ΜΟΥ:



Γιάννη,
Ο λόγος που στέλνω αυτό το μήνυμα, είναι για να το διαβάσουν οι άλλοι, ο Μισέλ, η Στρόγγυλη και τα πρόβατα του esoterica.gr - όσα απέμειναν δηλ.

Υπήρξε φορά που εγώ ο ίδιος σε απείλησα και απέστειλλα μήνυμα με βαρύτατες κατηγορίες ενταντίον σου και εναντίον της οικογενείας σου.

Ήταν λάθος μου, ήταν κίνηση βιαστική, επιπόλαιη και έγινε υπό πίεση.

Με ξέρεις, μερικές φορές είμαι μόνο λόγια. Μερικές φορές. Κρίνε με όπως νομίζεις, αλλά αμαρτία εξομολογημένη, φίλε, δεν είναι αμαρτία.

Η αντίδρασή μου προς το πρόσωπό σου, ξεκίνησε όταν υποστήριξες με μήνυμά σου, πως το φόρουμ του esoterica.gr, ήταν δημοκρατικό. Τώρα, αντιμετωπίζεις κάτι άλλο και δεν φαντάζομαι να εμμένεις σ' αυτήν την τοποθέτησή σου. Επίσης, διαφώνησα με τον τρόπο που παρουσίασες το βιβλίο σου γιατί από την μεριά μου θεώρησα πως δεν του "πρέπει" - του βιβλίου δηλ - μια τέτοια παρουσίαση. Ok όμως, εξέφρασα την αντίρρησή μου ως όφειλα - γιατί ήμουν και είμαι φίλος σου και πάλι θα διαφωνίσω αν χρειαστεί αργότερα μαζί σου, το ξέρεις δηλ. - και τέλος. Στο πρώτο δικαιώθηκα - όσον αφορά δηλ. τα περί δημοκρατίας δηλ. Στο δεύτερο, απλώς διαφωνούμε.

Αυτά έχω να σου πω, εγώ έκανα το χρέος μου απέναντί σου, ελπίζω να κάνεις κι εσύ το δικό σου.

Σε χαιρετώ και ελπίζω να τα πούμε και από κοντά,

Παύλος Βουλουτιάδης Deva Parinito


και αυτος ζητησε συγνωμη, οπως ο τζεντλεμαν στον αγνοωντα.

και πιο ντομπρα μπορω να πω, απο τις κλαψομουνιες του τζελυμαν.

ειχε υπογραψει και το πρωτο του μηνυμα που αναφερει και το τωρινο.

ο τζελυμαν ως "ποιος" ζητησε συγνωμη?

ως η ανερχομενη φιρμα του μαγαζιου?


ΑΡΧΙΣΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΒΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ ΞΑΦΝΙΚΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: