με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τετάρτη 18 Απριλίου 2007

αγαπητε ΟΚΤΙΝΟΜΕ

ΟΚΤΙΝΟΜΟΣ
Απεστάλη: 17/04/2007
----------------------------------------------------------------------
Αγαπητοί φίλοι gentleman και john. Έχοντας μιλήσει και με τους δυο σας στο παρελθόν, δεν μπορεί παρά να με λυπεί η σημερινή κατάσταση. Η ειρωνεία και ο χλευασμός των απόψεων του άλλου, δεν είναι κάτι που πιστεύω πως ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία και τα πιστεύω κανενός σας.


ο χλευασμος των αποψεων του αλλου, οχι δεν μου ταιριαζει.
μου ταιριαζει ομως ο χλευασμος των συμπεριφορων των αλλων.



Από τη μία ο john με τις πολύτιμες ανιμιστικές γνώσεις του (αλήθεια τώρα που αυτοφιμώθηκες ποιος θα ανοίξει ένα τοπικ για τον σαμανισμό;) κι από τη άλλη ο gentleman ο αναζητητής μέσω της τεχνολογίας.

καλε μου φιλε, αυτοφιμωθηκα στο εσωτερικα, οχι στο δικτυο.
ηδη ανοιξα ενα σχετικο με την Ενοτητα μπλογκακι και θα ακολουθησει και ετερο περι ανιμισμου-σαμανισμου.
ειλικρινα δεν επαψα να θελω να προσφερω και νομιζω οτι φαινεται στην ιστοσελιδα και τα μπλογκς μου.


Αγαπητέ Γιάννη με το τοπικ που άνοιξε ο gentleman για μηχανολογικά θέματα, πιστεύω ότι έδειξε ότι δεν είναι απλά ένας αναζητητής του καναπέ.

εγω ειμαι προθυμος να περπατησω παρεα του σε όποιο βουνο θελει, αρκει να μην παρει μαζι του τα γυαλια ακτινων Χ. (εκεινος το ειπε οτι τα εχει, για να μην παρεξηγουμαι)


gentleman με τη σειρά σου πρέπει να παραδεχθείς τις γνώσεις και την ειδίκευση του john σε κάποια θέματα. Έπειτα είναι από τους λίγους εδώ μέσα που γράφουν επώνυμα, και αυτό δίνει τουλάχιστον σε μένα μια αίσθηση σοβαρότητας.

δεν θα το εχει παρει ακομη χαμπαρι λες?


Ειρήνη λοιπόν. Δώστε μου τις διευθύνσεις σας να στείλω ένα κιβώτιο μπύρες στον καθένα σας για να καλμάρετε. Και τέλος λίγο χιούμορ, κι αφήστε το ποιος γάμησε πρώτος το τοπικ του αλλουνού…

πης πης μπρο!
απο χιουμορ εγω τουλαχιστον δεν δεν πασχω.



Το μόνο που μπορεί να βλαφτεί στον καθένα σας είναι ο εγωισμός του.

τωρα αμα σου πω οτι ο Εγωισμος ειναι το προβλημα, αλλά οχι απο την πλευρα μου, θα με πιστεψεις?
νομιζω οτι εχω αποδειξει το ποσο λιγο με ενδιαφερει το ιματζ μου ή το κυρος μου, ε?



Κι ας θυμηθούμε τη φράση του Blatty ότι:
«Φεύγοντας από αυτή τη ζωή τα μόνα πράγματα που παίρνουμε μαζί μας είναι αυτά που έχουμε δώσει στους άλλους»


εγω λεω οτι δεν παιρνουμε τιποτα μαζι μας, αλλά αυτα που δωσαμε μενουν στους αλλους.
δωρεαν παιρνεις, δωρεαν δινεις


Ελπίζω να γίνετε και οι δυο σας λίγο πλουσιότεροι.

νασαι καλα φιλε.
εγινα πολυ πλουσιοτερος, και μονο που εγραψες.

1 σχόλιο:

Vril είπε...

Ενδιαφέρουσα άποψη Οκτίνομε.

Λένε ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Εσύ πιστεύεις λοιπόν, ότι ο Gentleman ακόμα και κάτω από τις ιδανικότερες συνθήκες, θα αποτολμήσει να άρει την ανωνυμία του και να εμφανιστεί στο όρος Πεντελικόν ....

Αισιόδοξο σε βλέπω. Λέω να πάω να πάρω γυαλιά. Απλά και συμβατικά...