με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 30 Απριλίου 2007

τοπες κι εγινε Ελαχιστε! περιμενω τα κομεντς σου

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ
Western Sahara
Απεστάλη: 30/04/2007
--------------------------------------------------------------------------------
αγαπητε johnny αν δεν καταργήσεις τον φασιστικό αποκλεισμό των ανωνύμων απο το blogg
θα υποχρεωθώ να ανεβάσω τις μαντινάδες μου εδώ, και θα με μπανάρει η αμαλία ο αντμιν ο ίνκομπους και τα άλλα παιδιά ένα μήνα ο κάθε ένας εναλλάξ....
ξα σου...


οχι αδερφε μου, δεν θα αφησω να συμβει τετοιο κακο!
δεν θελω να σε δω να κλαις με την φωτογραφια της Αιμιλιας και να τραγουδας το "μαυρη μου εχεις κανει την ζωη" της Τσιλας, οπως εγω...

γι αυτο εκπληρωσα την επιθυμια σου αμεσα, και εδω και στην αστρικη στρουγκα!

νασαι καλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: