με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

με ρωτησε μια φιλη χτες...

...αν κατι με στενοχωρησε στην ολη υποθεση του εσωτερικα, και απαντησα τιποτα.

ενιωσα κατι ειναι η αληθεια, αηδια.
αηδια για την υποκρισια καποιων και αηδια για την ψυχασθενεια αλλων.

περαν της αηδιας, τι αλλο φανταζεται αληθεια κανεις οτι μπορει να μου προκαλεσει μεσω δικτυου?
να με τσατισει?
να με πληγωσει?
να με στενοχωρησει?
να με απογοητευσει?
να μου θιξει το ιματζ?
το κυρος?
το καλο ονομα?

μαλακες μου, ειμαι αυτο που ειμαι, αυτη ειναι η διαφορα μας.
ο,τι εχω γραψει το υπογραφω, ο,τι περιγραφω το βιωσα.
και δεν με ενδιαφερει η γνωμη των αλλων για τα βιωματα μου.
ΤΑ ΕΖΗΣΑ!

ΟΠΩΣ ΕΖΗΣΑ ΚΑΙ ΖΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!

δεν εχω τιποτα να κρυψω και διακωμωδω μονος μου τον εαυτο μου, πριν καν το σκεφθειτε εσεις να το κανετε.

δεν εχω εγωισμο για να μου τον θιξετε.
δεν εχω απωθημενα.
δεν νιωθω ανολοκληρωτος.
δεν θα πω "δεν προλαβα να κανω αυτο ή το αλλο" αν ψοφησω αυτην την στιγμη.

λεω απλα δοξα τω Θεω για καθε επιπλεον στιγμη που υπαρχω.

πιστευετε οτι μπορειτε να με θιξετε στα ματια των αλλων?

πρωτον, δεν με ενδιαφερει!
δευτερον, οι ανθρωποι ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ χωριζονται σε τρεις κατηγοριες: σε αυτους που με γνωριζουν και με συμπαθουν,
σε αυτους που με αντιπαθουν
και σε αυτους που δεν με ξερουν καν.

σε ποιας κατηγοριας τα ματια θα πεσει η υποληψη μου απο την όποια συκοφαντιση σας?
αυτοι που με γνωριζουν και με συμπαθουν σας εχουν γραμμενους.
αυτοι που με αντιπαθουν, με αντιπαθουν ηδη.
αυτοι που δεν με γνωριζουν, χεστηκαν...

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΡΥΜΕΝΟ ΣΑΣ ΕΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (θα το πω κι ας με πειτε παλιοεγωιστη) ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΕ!

σας αφηνω γιατι εκτος απο διασκεδαση η ζωη εχει και δουλειες και σοβαρες ενασχολησεις.
αυριο ξυπναω στις 5.30

ονειρα γλυκα χανεϋς (αν ειμαι μεσα τους, θα παθετε ονειρωξη!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: