με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τετάρτη 11 Απριλίου 2007

το παραλληρημα του gentleman - ιστορικο ντοκουμεντο! - αξιζει!!!

gentleman
Ή ξέρεις τι έχουν κάνει, αλλά δεν χωνεύεις όποιον πάει κόντρα στους κυρίαρχους τρόπους του Ελλαδιστάν (δηλαδή στους κωλοέλληνες που λέει και το λαμόγιο);


θαυμαστε το παραδειγμα ηθους και αρετης!
ειναι αρχαιοπρεπης ο ανθρωπας!


gentleman
Αντιλαμβάνεσαι ότι τους ενθαρρύνεις να χαλάσουν για άλλη μια φορά την πολιτισμένη ατμόσφαιρα που με τόσο κόπο κτίσαμε;


ποιοι χτισατε ρε μαστορα?
σε εχει φαει το γιαπι, το πηλοφορι, το μυστρι. (και το φτυαρι φυσικα)


gentleman
Ώστε να μπορεί ο καθένας να λέει την σκέψη του, πχ στις προφητείες, χωρίς την τρομοκρατία των αναζητητών του χαβαλέ, που κανονικά θα ειρωνεύονταν τον Μητσάκο από το πρωί ως το βράδυ;


να μπορει να λεει την μαλακια του εννοεις και σε κατανοω γιατι σκιζεσαι: για να μπορεις να λες τις μαλακιες σου ασχολιαστες!

gentleman
Tο δικό μου ρητό λέει "ου γαρ δει μαθείν τους πούστας, αλλά παθείν".


σου ταιριαζει απολυτα!!!
εισαι μεγαλος πουστας!
χαχαχα!


gentleman
Τώρα θα σου αμολήσω τον Hendrix και σε σένα και στην Ostria να δείτε τη γλύκα


προσεξε μην αμολησεις και καμια κλανια πανω στο ζορε σου!

gentleman
Εγώ έφυγα.


απο που?
απο το Δαφνι?
γιατι στο φορουμ αλωνιζεις κλαψουριζοντας, γλυφοντας και κατουροντας στις γωνιες...


gentleman
"Η Ostria με είπε ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ! Γιατί δεν την μπανάρετε; Με είπε ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ! Αδικία! Αδικίαααααααααα!"


την παρεξηγησες βρε!
ηθελε να σε πει μαλακα.


gentleman
Και μήπως νομίζεις vasiliskos ότι δεν μπορώ να απαντήσω σε επιθέσεις? Αν εγώ κατεβάζω τους ηθικούς φραγμούς, θα σου πω εγώ πόσα αχλάδια χωράει ο σάκος.


το βρακι σου θα κατεβασεις απ τη μανια σου κομπλεξικε...

gentleman
Όποιος πέσει στα χέρια μου θα φάει τέτοιο σπάσιμο νεύρων, τέτοια ψυχολογικά χτυπήματα, τέτοιο υπαρξιακό mind fucκ, που θα κάνει κανά 6-μηνο να συνέλθει.


το εννοεις?
να πεσω εγω στα χερια σου - πες τοπο και χρονο!


gentleman
Ας μου ζητήσει συγνώμη ο gigenis για την επίθεση στο topic του Απέριττου, και θα ζητήσω κι εγώ συγνώμη για το γιδοβοσκό.


οφθαλμον αντι οφθαλμου ειναι το ψυχολογικο σου μοτιβο, ε?
αλλά τον γηγενη δεν τον συμφερει: το γιδοβοσκος ειναι ευφημισμος, ενω το μαλακας που ταιριαζει σε σενα ειναι υποτιμητικο ξερεις...


gentleman
Dare To Dream


ναι αλλά μην κοιμασαι ορθιος και πιστευεις τα μεγαλομανη ονειρα σου.
Dare to Live, UFO

Δεν υπάρχουν σχόλια: