με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ οποιος δεν καταλαβαινει, εχει IQ 45...

jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4336 Μηνύματα Απεστάλη: 20/04/2007, 16:03:36
--------------------------------------------------------------------------------
εγω παλι ειδα οτι μεταφερθηκε και το προτελευταιο μου μηνυμα στην σαλατα, μαζι με το συκοφαντικο μηνυμα του "νεου μελους/1 μηνυματα"

οπως ειδα οτι το μελος unisept ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ!


unisept
Νέο Μέλος
1 Μηνύματα Απεστάλη: 19/04/2007, 22:14:28
-----------------------------------------------------------
_____________________________________________________________
Μεταφορά μηνύματος σε δεσμευμένο χώρο
20/4/07

_____________________________________________________________

αυτο που με αηδιαζει ειναι η υποκρισια των διαχειριστων (αμαλια και αυτος που κρυβεται πισω της).

δεν με γουσταρετε?
πεστε το στα ισα!

θελετε να με βρισετε?
καντε το στα ισα!

αλλά το να περιθαλπτετε τον καθε ψυχακια που με συκοφαντει, μονο και μονο επειδη δεν εχετε την τολμη να εκφρασετε μονοι σας τον "πληγωμενο σας εγωισμο", ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ!

ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΠΩΝΥΜΑ?

ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ, ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ, ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ, ΣΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΣΑΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ, ΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ, ΣΑΝ ΣΥΝΝΟΜΟ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ?

ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ, ΘΑ ΚΛΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΣΑΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ ΤΟΥ ΣΕΡΒΕΡ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ?

ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΩΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ.


ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΑΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΗΝ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥ.

ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ!!!

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΛΚΕΤΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ Ή ΤΟ ΝΙΚ ΝΕΪΜ ΜΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!

ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΑΡΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ

ΑΠΕΧΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΗΣΩ

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΕ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ!

ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΜ

ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ

και μην ξεχνατε:

"αμα τον δειτε ανφας τον εγωισμο,
δεν ειναι τιποτα παραπανω απο μια πορδη στον ανεμο..."

Τσιου τσιου Δεν (jbg (1959- )


ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

Δεν υπάρχουν σχόλια: