με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τρίτη 17 Απριλίου 2007

φιλε A. Kircher

A. Kircher
Απεστάλη: 17/04/2007

Φίλε jonniebegood πραγματικά στενοχωριέμαι για το δεύτερο αυτομπανάρισμα. Δεν έχουμε προλάβει να ανταλλάξουμε πολλές κουβέντες εδώ και είναι κρίμα γιατί έχουμε τόσα πολλά να πούμε, όπως και με όλους εδώ. Ελπίζω να σε δω να γράφεις σύντομα. Το ίδιο ισχύει και για τον Γιγενή, την Βασιλική και τον gentleman.


δεν θα ειναι και τοσο συντομα φιλε μου.
τρια τερμινα ειναι αυτα και εγω αυτα που λεω τα τηρω.
οι υπολοιποι που αναφερεις ειναι ελευθερα ατομα και αποφασιζουν για τον εαυτο τους.


Ας κάνουμε όλοι μας μια καινούργια αρχή γιατί η ζωή περνάει και χάνεται που έλεγε και ο Πάριος. Ας μείνουν πίσω τα καλά και τα μεγάλα κι ας περάσουν στην λήθη τα άσχημα και τα μικρά.

η ζωη φιλε μου δεν ειναι στα φορουμ, ειναι εκει εξω.

τα φορουμ ειναι ενας καθρεπτης που αντανακλα τις προσωπικοτητες των ανθρωπων και την εικονα της κοινωνιας - μαλιστα η ανωνυμια προτρεπει τους περισσοτερους να εκδηλωσουν τον αρρωστημενο εγωισμο και τα απωθημενα που κουβαλανε μεσα τους.

θα σου πω την ιστορια μου στο εσωτερικα, που μπορεις να την επιβεβαιωσεις με λιγη αναζητηση: πρωτοεγραψα παραθετοντας την ανεξηγητη εμπειρια που εζησα, αναζητωντας ανθρωπους που ειχαν βιωσει κατι παρεμφερες.

στο τοπικ μου "ανεξηγητες εμπειριες στην Πεντελη" (που κλειδωθηκε λογω χεντριξ) παρεθεσα ενα σωρο στοιχεια και το μεγαλυτερο μερος των στοιχειων του πρωτου μου βιβλιου.

στο ανεξηγητες εμπειριες στην Πεντελη 2, την θεση του χεντριξ πηρε ενας λιμπερο.

περαν των βιωματικων εμπειριων αλλων ατομων, δεν ειχα και δεν εχω τιποτα να μαθω απο τα φορουμ.

μπηκα για να προσφερω.

και ενα μονο πραγμα εχω να προσφερω, την απαλλαγμενη απο ιερατεια, θρησκευτικα δογματα, σχολες, στοες, εξ αποκαλυψεως αληθειες και καθε ειδους δασκαλους και καθοδηγητες, αντιληψη της Φυσης και του Συμπαντος.

κατι που συνεχιζω εδω: επιστημονες και αγιοι

επισης μου αρεσει να κανω τους αλλους να γελανε και φυσικα οταν ο ανθρωπος γελαει, ανοιγεται και κατανοει ευκολοτερα.
ξαναδιαβασε τα καλαμπουρια μου στο εσωτερικα και κοιτα "κατω" απο τις λεξεις.

εγραφα και γραφω μονο για οσους διαβαζουν πραγματικα!


στην αρχη λοιπον ημουν καλο παιδι για τους συντονιστες και επαιξε φυσικα ρολο το οτι τοτε ασχολουνταν με την Πεντελη οι ιδιοι και παρουσιαζαν σε εκπομπες ενα βιντεο του αβαταρ.

αυτο ενοχλησε καποιους και δεχτηκα τοσο χυδαιες και ποταπες επιθεσεις που οποιοσδηποτε αλλος θα αρχιζε τις μηνυσεις. (τα εχω ολα τα τοτε μηνυματα σωσμενα ως σελιδες)

οι διαχειριστες εκεινη την περιοδο με υποστηριξαν και δεν θελησα να εμπλεξω το φορουμ κανοντας μηνυσεις στους κακεντρεχεις.

στην πορεια ομως αρχισαν να πεφτουν αδικαιολογητα μπαναρισματα σε μελη και φυσικα το επεκρινα.

το χιουμορ μου αρχισε να θεωρειται ανυποφορο απο τους διαχειριστες που υπερασπιζαν τον βιασμενο απο εξωγηινες που εκαναν βζιν βζουν γιαννη...

δεν μπορω να λεω ψεματα αδελφε - ειμαι φανατικος μονο με την ωμη αληθεια!

τοτε αρχισαν να με βλεπουν σαν βιετκονγκ/κομιτατζη που φορουσα την στολη τους, αν και δεν ασχοληθηκα ποτε με τα πιστευω τους ή τους ιδιους σαν ατομα, παρα μονο με τις συμπεριφορες τους ως διαχειριστες.

απεδειχθει οτι δεν ημουν μελος καμιας "κλικας" και εγινα μαυρο προβατο με ασπρα πουα.


ομως οταν υπαρχουν απολιθωμενοι Εγωισμοι και οι αλλοι ζουν μεσα στην τεχνητη πραγματικοτητα που οι ιδιοι εχουν φτιαξει, ειναι αναποφευκτο καποιος χωρις σκοπο και βλεψεις για ο,τιδηποτε που λεει την αληθεια, εχει κατι να πει και δεν θελει να "ανηκει" πουθενα, να θεωρηθει εχθρος.

δεν θελω να πω αλλες λεπτομερειες, ειπα αρκετες στο φορουμ και αυτοι που τους αφορα γνωριζουν οτι λεω αληθεια.

εμενα αυτο μου αρκει.

εσυ κρινε απο τις σπασμωδικες αντιδρασεις τους: μετεφεραν ακομη και το μηνυμα του αυτομπαναρισματος μου.

επειδη δεν εγραψα ποτε για τους διαχειριστες, αλλά μονο για τα μελη και οσους διαβαζουν χωρις να γραφουν, ειναι δυσκολο οπως καταλαβαινεις να συνεχισω να γραφω αυτην την περιοδο που η αμαλια εχει αμολυσει τα πετ της και κατουρανε στα κειμενα μου.

και απο την αλλη, δεν γραφουν πια ενα σωρο ανθρωποι που εκτιμω, εχουν εξαφανιστει ακομη και παλιοι συντονιστες χωρις καν να χαιρετησουν, δεν μου επιτρεπεται να κριτικαρω τα γυαλια ακτινων Χ του τζελυμαν, ή να αντικρουσω τις μαλακισμενες επιθεσεις του ασχεντρίξ, τι σκατα να κανω?

να βριζω τον γηγενη γιδοβοσκο?
μα τσομπανης ειμαι και γω!

να τον βριζω λαχαναγοριτη?
μα στην κρεαταγορα του Ρεντη πηγαινα καθε δευτερα ως χασαπης για πολλα χρονια καποτε, και δεν ειδα τιποτα υποτιμητικο σους λαχαναγοριτες.

να τον βρισω για το κυνικο του χιουμορ?
μα ιδιου μηκους κυματος χιουμορ εχω και αφιερωσα και μπλογκ στον θεο Μωμο.


ενυ γουεϊ φιλε, το δικτυο ειναι Ελευθερο, η πληροφορια πρεπει να διακινειται ελευθερα, μπορει ο καθενας να εκφραστει και να επικοινωνησει με οποιον θελει και εκτος φορουμ.

νασαι καλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: