με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Σάββατο 9 Ιουνίου 2007

χαιρε φιλε allzzaro

απαντω εδω, μιας και τηρω αυτα που λεω.
ριχνω καμια ματια μπας και διαβασω τιποτα ενδιαφερον, ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ.


allzzaro
Απεστάλη: 08/06/2007, 18:43:53
**************************************************
Εδώ αυτό το άνθρωπος - λογαριασμός σηκώνει συζήτηση.
Είμαι μέλος των forums αρκετά χρόνια.
Εχω ζήσει λοιπόν τις διαμάχες μεταξύ μελών οι οποίε κατά κύριο λόγο ευθύνονται για τα παρακάτω.
Υπάρχουν λοιπόν μέλη τα οποία διεγράφησαν και δημιούργησαν νέους ανώνυμους λογαριασμούς.
Υπάρχουν μέλη τα οποία δεν διεγράφησαν αλλά για δικούς τους λόγους δημιούργησαν ανώνυμους λογαριασμούς χωρίς να γράφουν με τους αρχικούς τους.
Υπάρχουν μέλη τα οποία διατηρούν διπλούς και τριπλούς λογαριασμούς τους οποίους χρησιμοποιούν ταυτόχρονα.


Πίσω λοιπόν απο εναν ηλεκτρονικό λογαριασμό γράφει ενας γνωστός άνθρωπος.
Πίσω απο τον κρυφό ηλεκτρονικό λογαριασμό γράφει ενας άγνωστος άνθρωπος που πληρεί μία ή και τις τρείς παραπάνω προυποθέσεις.

Οπωσδήποτε ειναι επιλογή του να το κάνει, μιας και αυτό είναι εφικτό απο το σύστημα, αλλά εγώ θα προτιμούσα να γνωρίζω με ποιόν μιλώ.
Είμαι δε σίγουρος οτι ολα αυτά τα παλιά μέλη της εποχής του 2003 εχουν λογαριασμούς και γράφουν χωρίς να γνωρίζουμε ποιοί είναι.
Εγώ προσωπικά είμαι ο allzzaro ο Φώτης με ξέρουν οι περισσότεροι, τους ξέρω, και δεν περνά απο τη σκέψη μου να δημιουργήσω εναν δεύτερο , ανώνυμο λογαριασμό. Δεν βρίσκω το λόγο να το κάνω.
Δεν μπορώ λοιπόν να κατανοήσω ειλικρινά .. ποιός είναι ο λόγος να γράφω .. κρατώντας ακρως μυστικά την ανθρώπινη ταυτότητα μου.


ΠΕΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕ!



Εγώ προσωπικά απέχω απο τα κουτσομπολιά, ποιός είναι ποιός αλλά θα χαιρόμουν πραγματικά αν συναντούσα εδώ στα forums ενα απο τα πολύ παλιά μέλη που δεν γράφουν πιά με τον αρχικό τους λογαριασμό, γιατί πιστεύω πραγματικά οτι δεν λείπει κανείς??
Είναι ολοι εδώ..
Νομίζω...


ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ΧΑΧΑΧΑ!

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ!


ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝΕ, ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: