με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

απαντησε η οικογενειακη συμβουλος!

Ostria
Απεστάλη: 07/06/2007, 10:48:47


quote:
Νόμιζα μέχρι τώρα ότι οι κατά συρροήν συκοφάντες αργά ή γρήγορα γίνονται αντιληπτοί. Αλλά δεν είναι έτσι. Άτομα που εκτιμούσα όπως η Ostria έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Η λοιδωρία και η συκοφαντία απέδωσαν.
Κι άντε τώρα να πείσεις την Ostria ότι δεν έχω τίποτα σχοινάκια με τα οποία δήθεν με κοντρολάρει η λία, όπως συκοφαντικά διαδίδει ένας από τους κυνικούς συκοφάντες.
Ή ποιος ξέρει πόσα άλλα έχουν βγάλει τα αρρωστημένα μυαλά που κυκλοφορούν σαν ύαινες στη ζούγκλα του διαδικτύου. Μέχρι να αρπάξουν καμιά μήνυση.
Ostria, σε καλώ να πάρεις θέση. Αν κατηγορούμαι για κάτι και το πιστεύεις, θέλω να το ξέρω. Δικαιούμαι να αλλάξω κάτι αν είναι λάθος, ή να υπερασπιστώ τον εαυτό μου αν είναι σωστό. Έτσι δεν είναι;


Ελα; Ωπα;
Μάλλον και γω έχω χάσει επεισόδια και δεν ξέρω σε τι ακριβώς αναφέρεσαι, αγαπητέ gentleman.
Η 'απουσία' μου δεν έχει σχέση με κάτι από τα παραπάνω που λες.
Απλώς έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια (θέματα, αντιπαραθέσεις) και δεν βρίσκω κάτι καινούργιο που να έχει ενδιαφέρον για να ασχοληθώ.
Ακόμα περισσότερο, δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με προσωπικές αντιπαραθέσεις που τις θεωρώ ανούσιες και -απ ότι καταλαβαίνω- διαιωνίζονται στον χώρο και τον χρόνο.

Και επειδή έχουμε μπροστά μας το καλοκαιράκι, λέω να συνεχίσω έτσι χαλαρά, εκτός κι αν σκάσει κανένα πραγματικά ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση.


jbg: χαλαρααα προτεινω και εγω καλη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: