με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

το ελαβα και το ανεβαζω, οπως μου ζητηθηκε

Φίλε μου Γιάννη καλή σου μέρα,

Θα ήθελα να σε παρακαλέσω αυτό το μειλ μου να το δημοσιεύσεις στο μπλογκ σου στην ασώματο κεφαλή, εφόσον φυσικά το επιθυμείς, σαν μια τελική διευκρίνηση εκ μέρους μου σχετική με τα θέματα που προέκυψαν στο "κακια λεξη". Γράφω αυτό το μειλ γιατί όσο συνεχίζεται η ιστορία με τον "κακια λεξη" συνεχίζω να λαμβάνω κι εγώ μειλ από φίλους που με ρωτούν τι έχει συμβεί με μένα.

Θεωρώ λοιπόν απαραίτητο να κάνω αυτές τις διευκρινήσεις γιατί μετά από αυτό δεν επιθυμώ να ασχοληθώ με κάτι , που στο κάτω κάτω δεν με ενδιαφέρει.

Πρώτον λοιπόν. Οταν αποφάσισα να εκφράσω την άποψή μου στο "κακια λεξη" σχετικά με την ελευθερία έκφρασης στα φόρουμ και να κατηγορήσω το επιλεκτικό μπανάρισμα λογου κλπ κλπ αν θυμάστε καλά μπλέχτηκα σε μια ιστορία όπου διάφοροι άνθρωποι που παραμένουν παντελώς άγνωστοι σε μένα μέχρι σήμερα, βρήκαν σωστό και να με βρίσουν και να με εξευτελίσουν και να χρησιμοποιήσουν το μπλογκ μου για να ρίχνουν έναν οχετό αισχρών και απειλητικών μηνυμάτων.

Τότε μερικά μέλη μου έγραψαν, εκφράζοντας την εκτίμησή τους και απορώντας γιατί μπλέχτηκα σε ένα τέτοιο θέμα. Απαντώ και τώρα όπως απάντησα και τότε ότι μερικές φορές για να παλαίψεις για κάτι που θεωρείς δίκαιο μπορεί να χρειαστεί να χάσεις και το αρεστό και άψογο ύφος και να μπεις ακόμα και σε δυσμένεια απο τους υπόλοιπους "αψογους" ανθρώπους.

Υπερασπίστηκα αυτό που θεωρουσα σωστό, αν κάνω λάθος θα το δείξει ο καιρός. Οι άνθρωποι που μου έγραψαν μου συστήθηκαν, ανταλλάξαμε ονόματα, τηλέφωνα υπήρξε μια εμπιστοσύνη που με τίμησε κι εγώ έκανα το ίδιο. Ο μόνος άνθρωπος που δεν μου έγραψε ούτε το μικρό του όνομα ποιο είναι και κρατήθηκε στην απόλυτη ανωνυμία ήταν το μέλος που ονομάζεται "κακια λεξη". Το οποίο με έκανε να σκεφτώ διάφορα πράγματα που δεν θα τα αναφέρω ούτε χρειάζεται να κάνω κάτι τέτοιο.

Από το "κακια λεξη" αναχώρησα όχι για όλη τη φασαρία. Απλά παρακολουθώντας προσεκτικά είδα ότι το φορουμ είναι γεμάτο από αποψεις "περί εσωτερισμού" που θα το πω ξεκάθαρα μάχομαι χρόνια να ξεσκεπάσω τη πραγματική τους διάσταση.

Για τα δικά μου δεδομένα και αντιλήψεις δεν μπορούσα να συνυπάρχω σε έχα χώρο και να βλέπω ανθρώπους να προσπαθούν με εντελώς έντεχνο τρόπο να διαχέουν ιδέες που πιστεύω ότι είναι ψεύτικες, πονηρές και παραπλανητικές, ενδεδυμένοι με τη μάσκα του σοφού και αμερόληπτου ερευνητή.

Δική μου αντίληψη. Μπορεί να κάνω λάθος. Αλλοι θεωρούν αυτά που εγώ πολεμώ την ύψιστη αλήθεια. Το κακό είναι ότι είναι αδύνατον να συνυπάρξουμε ειρηνικά και οι δύο. Γιατί για να συνυπάρξω ειρηνικά με ανθρώπους που πιστεύω ότι είναι λαοπλάνοι και κακοπροαίρετοι σημαίνει ότι θα ανεχτώ να κάνω διάλογο με αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι σαν κακό. Και αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ μου.

Θα με ρωτήσετε καλά γιατί μπηκες τότε στα φόρουμ. Απλό. Είχα την εντύπωση ότι συνυπάρχουν όλοι με το ίδιο βάρος. Η φασαρία που έγινε μου έδωσε την ευκαιρία να δω ποιοί πραγματικά συνυπάρχουν και ποιοι για μια ακόμα φορά θεωρούνται "πνευματικά εξελιγμένοι". Το μεγάλο πρόβλημα της εσωτερικής αναζήτησης που παλεύω όλη μου τη ζωή κι εγώ και πολλοί άλλοι. Θεώρησα λοιπόν έντιμο εκ μέρους μου να φύγω και να αφήσω τους υπολοίπους να συνεχίσουν σε ένα δρόμο που δεν είναι αυτός που έχω επιλέξει.

Μετά από όλα αυτά παρακαλώ λοιπόν άπαντες, να λάβουν σοβαρά υπόψη ότι δεν με ενδιαφέρει τι θα συμβεί στη συνέχεια και δεν επιθυμώ ουδεμία εμπλοκή στο θέμα.

Κλείνοντας αυτό το μειλ θα ήθελα να πω κάτι για το φίλο μου το Γιάννη (και ξέρω ότι δεν θα θέλει να το πω αλλά για μια φορά ας το ανεχτεί) ότι θεωρώ απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει.

Οσοι τον γνωρίζουν συμπεριλαμβάνομενων και των αρμοδίων των φόρουμ, γνωρίζουν πολύ καλά ποιός είναι και το ποιόν του. Είναι κάποιος που δεν έχει καμμιά ανάγκη να αποδείξει με λόγια τι είναι γιατί όλοι οσοι τον ξέρουν γνωρίζουν τι είναι σαν άνθρωπος, και πόσο φίλος μπορεί να είναι και πόσο ανθρώπινος. Είναι απαράδεκτο λοιπόν αυτό που συμβαίνει.

Το μόνο που θα έπρεπε να αναρωτηθουν είναι γιατί επιμένει ακόμα και εκθέτωντας τον ευαυτό του και όχι αν άλλαξε σαν άνθρωπος. Είναι ντροπή. Και δεν θα επεκταθώ παραπέρα όσοι γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ. Οι υπόλοιποι δυστυχώς μόνο υποθέσεις θα κάνουν.

Σ'ευχαριστώ για τη κατανόηση σου να ανεχτείς αυτό το σεντόνι. Αλλωστε ξέρω ότι είχες στεναχωρηθεί όταν προσπάθησαν να εξευτελίσουν και να απειλήσουν τους ανθρώπους που εκτιμάς, οπότε ίσως αυτό το μειλ να βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους και να νοιώσεις καλύτερα

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Σε όσα έγραψα παραπάνω δεν συμπεριλαμβάνονται άνθρωποι που διάβασα τι έγραφαν και θαύμασα ειλικρινά και θαυμάζω ακόμα περισσότερο την υπομονή που έχουν , σε αντίθεση με μένα, να μείνουν και να παλαιψουν για ότι θεωρουν δίκαιο. Ηταν αυτό που ήθελα να κάνω κι εγώ αλλά αυτά που συνέβησαν ήταν πολύ περισσότερα απο ένα απλό τσακωμό. Και με άφησαν με μια γεύση αηδίας και θλίψης.

10-6-2007


**********************************************************

το κειμενο περιειχε "κακες λεξεις" και λογοκριθηκε!
admin

2 σχόλια:

Vril είπε...

Καταπληκτικό !
Αλλά έτσι όπως το υπογράφεις, φαίνεται σαν να το έστειλες .... εσύ !

Άν δεν μπορείς να πεις ποιός ή ποιά το έστειλε, διαφοροποίησε λίγο το σχόλιό σου ώστε να μην φαίνεται σαν υπογραφή !

;)

vasiliskos είπε...

Θα μπορούσε ίσως να υπογράφεται ο μανάβης/μανάβισσα ας πούμε, ή ο λαχαναγορίτης/λαχανογορίτισσα :)