με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

η λια κλειδωσε το τοπικ του τζελλυ καλε!

lia
Διαχειριστής
Απεστάλη: 11/06/2007, 02:42:53
***********************************************
Το θέμα αυτό απενεργοποιείται προσωρινά, θα υπάρξει επίσης κάποια τοποθέτηση από μέρους μας στο άμεσο μέλλον.


ξεκινηστε την τοποθετηση σας απο το γιατι μεταφερατε το μηνυμα μου λια μου.

ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥ ΟΠΟΥ ΘΕΣ: (στο τραπεζακι στο χωλ, στο σκρινιο, πανω στην τηλεοραση, οπου γουσταρεις εσυ)

jonniebegood
Απεστάλη: 31/05/2007, 21:20:59
-------------------------------------------------
ζητω συγνωμη για την παρεμβολη στην ροη του θεματος απο τους συζητωντες, αλλά εχω κατι να πω στον θεματοθετη, μιας και τον πετυχα εδω.
καποτε, σε καποιο τοπικ οπου ανακοινωθηκαν τα σεμιναρια Α επιπεδου του ΦΟΣ, ειπες οτι "χρησιμοποιουν τους νεους για να τους κουβαλανε τον εξοπλισμο".
ως νεος σπηλαιολογος λοιπον, εχω να σου πω δυο πραγματα:
1ον. αυτοι που κατηγορουσες, ειναι αναμεσα στους ανθρωπους που ετρεξαν εθελοντικα και με δικα τους εξοδα για να σωσουν ανθρωπους απο την εγκληματικη αμελεια αλλων, ή για να ανασυρουν πτωματα στον Λουσιο.
λεγεται σπηλαιοδιασωση, για να ξερεις και ειναι γνώστες τεχνικων που οι αλλες ομαδες διασωσεων, δεν γνωριζουν.
2ον. ειναι τιμη μου αν μου αναθεσουν αυτοι οι ανθρωποι να κουβαλησω τον εξοπλισμο τους!

ΥΓ. δεν περιμενω να καταλαβεις με το ζορι - απλα τα ειπα

Γιαννης Τριανταφυλλης
ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν
www.johnniebegood.gr


Ήδη έχουν ξεπεραστεί τα όρια σε αρκετές περιπτώσεις, όπως φαίνεται από επεμβάσεις που έχουν γίνει σε μηνύματα.


σιγα καλε, θα σπασεις κανα νυχι στο πληκτρολογειο απ την αμεροληψια!

του κοκκινησες δυο φρασεις και αφησες δεκαδες αλλες που βριζει εμενα προσωπικα.



Καλό είναι να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους, αλλά κάποιες εκφράσεις οδηγούν στην πόλωση, οπότε καταλήγουν να φέρνουν το αντίθετο - από το προσδοκόμενο - αποτέλεσμα.

που θα πει στα ελληνικα: καταλαβαμε οτι δεν μπορουμε πλεον να χρησιμοποιουμε τον τζελλυ απροκαλυπτα για να βριζει τον τζιμπιτζι.

σας εφερε "απροσδοκητα αποτελεσματα" αυτη η τακτικη, ε?


Εφόσον βέβαια το προσδοκόμενο (από όλους) είναι μία ανθρώπινη και δίκαια αντιμετώπιση κάποιων καταστάσεων.

ανθρωπινη!
δικαια!
ωραιες λεξεις!
ξερεις και τι σημαινουν ή παπαγαλια τις εμαθες?


Θα επανέλθουμε.

αναπουπουλιασα!!!
μου θυμισες τον σβαρτσενεγκερ!

ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΛΕΩ ΛΙΑ ΜΟΥ, ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΠΕΤ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΤΕ ΜΕ,
ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,
ΟΠΩΣ ΑΕΡΙΑ ΠΧ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: