με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Online βάνδαλοι και συκοφάντες (τους μπλογκερς εννοει το ατομο)

gellyman
Απεστάλη: 04/06/2007, 02:41:05
***********************************************
Online βάνδαλοι και συκοφάντες
Κάποτε στα ΜΜΕ έγραφαν μόνο οι δημοσιογράφοι.
Όταν εμφανίστηκε το web, τεχνικά άτομα απέκτησαν παρουσία σε MME.
Αργότερα με τα fora δόθηκε η δυνατότητα σε μη-τεχνικά άτομα να γράφουν online, και όλοι απέκτησαν βήμα στα ΜΜΕ.
Αλλά στα fora υπήρχαν κοινωνικοί περιορισμοί, υπήρχε κάποιος που σταμάταγε τις καταστροφικές συμπεριφορές. Όποιος έμπαινε για να διασκεδάσει προσβάλλοντας και καταστρέφοντας τις συζητήσεις των άλλων, έβλεπε την πόρτα.


αναπολεις τις παλιες καλες εποχες της χουντας?

γιατι σε κοβω του στυλ: "μια δικτυακη χουντα σας χρειαζεται"


Κάποια στιγμή δόθηκε η δυνατότητα σε μη-τεχνικά άτομα να γράφουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα. Μέσα από σελίδες που ανανεώνονταν πολύ εύκολα χωρίς τεχνικές γνώσεις. Και φυσικά μιλάω για τα blogs.

αχ αυτο το διαδυκτιο... πως σου χαλαει την ησυχια με την ελευθερια που παρεχει, ε?

να μην μπορεις να γραφεις μαλακιες στα φορουμς (ετσι γραφεται) που σε ανεχονται, χωρις να σε κριτικαρουν στα μπλογκ αυτοι που αποκαλεις γιδοβοσκους, μαναβηδες, αχρειους, κτλ, κτλ!


Μαζί με αξιόλογα άτομα που μίλαγαν για τη Νέα Τάξη πχ και των οποίων ο πολιτικός ρόλος είναι σημαντικότατος, μαζί με τα πιτσιρίκια που απλώς έκαναν χαβαλέ, μαζί με κάθε καρυδιάς καρύδι, εμφανίστηκε με τα blogs σε μεγαλύτερη κλίμακα το εξής φαινόμενο:

Εμφανίστηκε το φαινόμενο όπου και ο πιο αρρωστημένος, και ο πιο φανατισμένος, και ο πιο ανήθικος, απέκτησε τη δυνατότητα xωρίς καμία τεχνική γνώση να λοιδωρεί να συκοφαντεί και να βγάζει την ατελείωτη χολή του σε ΜΜΕ χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα.


εμενα εννοει παιδια.

γιατι δεν λες και το ονομα μου γλυκε μου τζελλυ?


Κι εκεί άρχισαν οι δικαστικές διώξεις. Συκοφαντική δυσφήμιση λέγεται.

γιατι αυτο θα σου κανω ΑΝΩΝΥΜΕ ΒΛΑΚΑ αν πεις το ονομα μου!

ΘΑ ΣΕ ΜΗΝΥΣΩ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ.

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΝ ΜΕ ΘΙΞΕΙΣ.

ΑΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΝΙΚΝΕΪΜ ΜΑΛΑΚΑ Ή ΠΕΤ, ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΙΓΩ?

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙ?

ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΩ ΒΛΑΚΑ.

ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΩ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.

ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο 13ος ΚΛΩΝΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΝΙΣΑΚΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ, Ή ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΑΝΩΝΥΜΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ.


Είναι μια κατάκτηση του νομικού μας πολιτισμού, δεν μπορείς να λες ότι γουστάρεις στα MME. Δεν μπορείς να καταστρέφεις την υπόληψη ενός ανθρώπου με ΨΕΜΑΤΑ και ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥΣ. Άλλο η κριτική, άλλο τα ψέματα.

ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΕΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ?

ΧΑΧΑΧΑ!

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΠΩΣ ΘΙΓΕΣΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ?


Νόμιζα μέχρι τώρα ότι οι κατά συρροήν συκοφάντες αργά ή γρήγορα γίνονται αντιληπτοί. Αλλά δεν είναι έτσι. Άτομα που εκτιμούσα όπως η Ostria έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Η λοιδωρία και η συκοφαντία απέδωσαν.

μπορει να μην ειναι συκοφαντες, το σκεφθηκες?

μπορει οι αλλοι να ειδαν αυτο που εσυ δεν θελεις να δεις.

οτι εισαι εγωπαθης γαϊδαρος που μυξοκλαιει κατηγορωντας οποιον του αποδειξει οτι λεει μαλακιες.


Κι άντε τώρα να πείσεις την Ostria ότι δεν έχω τίποτα σχοινάκια με τα οποία δήθεν με κοντρολάρει η λία, όπως συκοφαντικά διαδίδει ένας από τους κυνικούς συκοφάντες.

μα γιατι δεν λες το ονομα μου γλυκε μου???


Ή ποιος ξέρει πόσα άλλα έχουν βγάλει τα αρρωστημένα μυαλά που κυκλοφορούν σαν ύαινες στη ζούγκλα του διαδικτύου.

α, λεμε πολλα για σενα μεταξυ μας οι μπλογκερς.

εχεις γινει ο αγαπημενος μας, γιατι μας χαριζεις γελιο και υλικο!

νασαι καλα αγορι μου! (ή κοριτσι μου? ή ανδρομεδια πατατα μου? ή εξυπνο κανισακι μου?)



Μέχρι να αρπάξουν καμιά μήνυση.

εσυ κοιτα μην ξεμυτισεις απο το σπιτι και αρπαξεις καμια πουντα!


Ostria, σε καλώ να πάρεις θέση.

ειναι ειρηνοδικης?

ή οικογενειακος συμβουλος?

γιατι ξερω εναν καλο, τον Πουνεντε, συνεργατη του Μπατη.


Αν κατηγορούμαι για κάτι και το πιστεύεις, θέλω να το ξέρω. Δικαιούμαι να αλλάξω κάτι αν είναι λάθος, ή να υπερασπιστώ τον εαυτό μου αν είναι σωστό. Έτσι δεν είναι;

φυσικα!

εγω σε κατηγορησα και ξερεις πολυ καλα γιατι!

για αναλγησια και αρρωστο εγωισμο που δεν σε αφηνουν να ζητησεις μια συγνωμη (οχι απο μενα, ξερεις εσυ απο που)


το συγκεκριμενο φορουμ που σε ανεχεται, στο αφηνω ωστε να γινεις πρωτη φιρμα (δικα σου λογια) του μαγαζιου.

πρωτο ονομα στην ταμπελα βρε!!!


VIVA LOS BLOGISTAS

Δεν υπάρχουν σχόλια: