με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

γνωριστε το baby john - το νεο πετ μας

baby john has left a new comment on your post "Posted by baby john - φιλοσοφικες ανησυχιες":

48 χρονων μαλακας!!!!!
48 χρονια μαλακια!!!!!


μην υπερβαλεις.
απο τα 13 αρχισα να τον παιζω, οπότε ειναι 35 χρονια μαλακιας.


σιγουρα ειναι μια επιδοσις αξιοθαυμαστος

αξιοθαυμαστο ειναι το ποσο γρηγορα απαντατε στα ποστ μου!!!
τι σκατα, ολη μερα στον υπολογιστη και η ασωματος κεφαλη κεντρικη σελιδα?
δεν τρωτε?
δεν κοιμαστε?
δεν γαματε?
δεν βαρατε καμια μαλακια?


οπωσδηποτε η διαπιστωσις παραμενει
ο εγκεφαλικος σου θανατος ειναι πασιφανης


να σου πω, εσεις ακουτε φωνες, την αγιά Βαρβαρα, τα φωτεινα οντα, το τσιτσιρισμα του HAARP, τα βζιν βζουν των εξωγηινων βιαστων.
εγω ακουω μονο τα μπζζζζιτ μπζζζζιτ απο τους νευρωνες μου - βραζει η σεροτονινη.


μπορεις ομως να συνεχισεις να σερνεσαι

την υγειά μας ναχουμε κι ας σερνομαστε αδελφε!

και να μαλακιζεσαι βεβαιως βεβαιως

αυτο θα το κανω σιγουρα.
δε μας καθονται καθε μερα οι γυναικες μας, και ο προστατης δεν κανει να μενει ανεκτονωτος πανω απο 4 μερες μικρο μου πονυ.
ευχαριστω για το ενδιαφερον!!!

ανηκεις επισημα πλεον στην κατηγορια "άλλα πετς"

Δεν υπάρχουν σχόλια: