με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007

ακολουθει διαφημιστικο μηνυμα

καπως πρεπει να ζησουμε κι εμεις...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλε Τζοννυ , δηλαδη εσυ αυτον τον τροπο επιλεγεις για να ζεις ? Ωραιο τροπο διαλεξες!! Το διαφημιστικο αυτο ηταν η αφορμη για να σου γραψω την γνωμη μου για σενα... !! Νομιζω λοιπον οτι ασχολεισε περισσοτερο με το να καυτηριαζεις και να γελας με τους αλλους ,παρα με τον ιδιο σου τον εαυτο ... ! Αληθεια μηπως εχεις παραμελησει τιποτα ... μηπως θα επρεπε να δωσεις περισσοτερο χρονο σε πραγματα που δεν κανεις επειδη ασχολεισε συνεχεια με τον τζελλυ και τον καθε τζελλυ ? Επισης θα ηθελα να πω την γνωμη μου σχετικα με το θεμα της δημοσιας συγγνωμης του τζελλυ προς τους σπηλαιολογους . Καλο θα ηταν αυτοι που θιχτηκαν απο το μηνυμα του τζελλυ να ζητησουν μονοι τους να πει συγγνωμη ,και ΟΧΙ εσυ (εκτος εαν εχεις παρει αδεια απ αυτους,σε περιπτωση ομως που δεν εχεις την αδεια να μιλας εκ μερους τους μην παρουσιαζεσαι ως δικηγορος). Εφοσον ειπες την γνωμη σου για το θεμα μην συνεχιζεις ... και οποια αντιπαθεια προς τον Τζελλυ εχεις καλυτερα να τα πειτε μονοι σας και μην πιανεσαι απο ΕΝΑ μηνυμα του (εννοω την προσβολη προς τους σπηλαιολογους ) .

Με εκτιμιση
ενας φιλος ...

Υ.Γ : το μαιλ μου ειναι nikos_petrou40@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Τζοννυ, πιστευω οτι το μηνυμα μου δεν σου ηταν απολυτα κατανοητο , γι αυτο θα προβω σε καποιες επισημανσεις και σε καποια σχολια και στο δικο μου μηνυμα αλλα και στην απαντηση σου. Αρχικα η φραση μου ¨δηλαδη εσυ αυτον τον τροπο επιλεγεις για να ζεις ? ¨ ηταν σχολιο χιουμοριστικο στην διαφημιση! Επισης νομιζω οτι δν καταλαβες σε ποια διαφημιση απευθυνοταν το σχολιο . ΟΧΙ στο βιντεο νταβελης τραβελ αλλα στην διαφημιση united colors of beneton. Αρα τα σχολια σου, νομιζω, ειναι αστοχα !! Οσο για τη φραση σου ¨σορυ ρε φιλε, αλλά εγω πρωταγωνιστω στο βιντεο.
εμενα σατυριζω.
γνωριζεις πολλους που το κανουν¨Πιστευω ειναι περιττο να σου ξαναπω οτι το σχολιο μου ηταν σε αλλη διαφημιση ,οσο για την φραση σου αυτη νομιζω οτι εχεις καποια βιντεο με υποτιτλους που σατηριζουν τον τζελλυ κανω λαθος? Στη συνεχεια η φραση σου ¨την γνωμη μου λεω, Ελευθερα.¨ εχεις δικιο να λες την γνωμη σου ελευθερα αλλα οχι να προσπαθεις να τηνεπιβαλεις στους αλλους (βλ.Λια )εννοω να ζητησει ο τζελλυ συγγνωμη.
Λες παρακατω οτι περιμενεις την τοποθετηση της λιας δεν το καταλαβα ...συγγνωμη αλλα δεν φταιω εγω ο τροπος σου φταιει! Φιλος με αποσιωπητικα νομιζω παει ?! υπαρχει καποιο σημειο στην γραμματικη που να το απαγορευει? Και οσο για το ανωνυμος ... στην αρχη του μηνυματος σου με αποκαλεσες νικο σωστα..? Τελος καλα θα κανεις να τους μπαναρεις αλλα λιγο αργα αρχισες...!! Με εκτιμιση ανωνυμος ( αλλα Νικος)