με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2007

χοιροι και μαργαριταρια

αρκετοι φιλοι που με διαβαζαν στο φορουμ σας, μου ελεγαν να μην ριχνω τα μαργαριταρια στα γουρουνια.

εγω απαντουσα οτι τα ριχνω, γιατι τα γουρουνια δεν τρωνε μαργαριταρια κι αν τα φανε θα τα χεσουν αναλλοιωτα, οπότε υπαρχει η πιθανοτητα να τα βρει καποιος ανθρωπος μεσα στα σκατα.

και εριξα πολλα μαργαριταρια στο φορουμ σας.
καποια τα ψιλοδιακρινατε απο την μαρμαρυγη τους και λεγατε "τι ωραια λογια", "τι ωραιες σκεψεις", αλλά δεν τα κατανοουσατε.

αν κατανοουσατε οτι το "Ενα ειναι το μονοπατι", το "δεν υπαρχει δασκαλος, το "δεν υπαρχει μεθοδος", το "δεν υπαρχει συμπτωση αλλά συγχρονικοτητα", το "αρκει να ρεεις μαζι της", το "δεν υπαρχει σκοπος", το "ο Εγωισμος ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος μας", δεν ειναι μονο ωραιες λεξεις, ΑΛΛΆ ΠΡΑΞΗ, δεν θα κανατε τις μαλακιες που κανατε.

καποια άλλα, ή περνουσαν εντελως απαρατηρητα απο μπροστα σας κι ας προοριζονταν για εσας, ή τα βλεπατε μαυροκιτρινα.
τα θεωρουσατε κακοπροαιρετη κριτικη μεσα στην εγωιστικη θολουρα σας.

κι ομως, δεν εγραψα εγω τα βζιν βζουν, δεν τα υποστηριξα εγω ως πιθανη αληθεια, αλλά ΕΣΕΙΣ,
και μαλιστα απο τοτε θεωρησατε οτι τα μελη που δεν καταπιναν τους βρυκολακες, το κοριτσακι με τις γυαλινες μυξες, τις προφητειες για πολεμο, τις ενεργοποιησεις του DNA, τις σολωμονικες, το ποτηρακι, τις επικλησεις δαιμονων, κτλ, ηταν εχθροι σας και κυνικοι, κι αρχισατε τις καρατομησεις.

μεχρι που φτασατε να με θεωρειτε εχθρο σας, επειδη ημουν, ειμαι και θα ειμαι κατα των αδικων διαγραφων.

συνεχισα να ριχνω μαργαριταρια (κατι που εκαναν και αλλα μελη εκεινη την περιοδο) και δεν σας ειδα ποτε σαν εχθρους ή αντιπαλους.

στην Κρητη, σας "εδειξα" απο κοντα αρκετα πραγματα, αλλά παλι δεν "ειδατε" τιποτα.
σας ρωτησα μετα αν ειδατε κατι εκεινο το βραδι και ειπατε οχι.
επιμενατε μαλιστα να σας εξηγησω με λογια κατι που δεν κατορθωσατε να βιωσετε.
ο ξυπολητος Κωστας σας σκαναρε την ωρα που εγω σας "εδειχνα" (σας μιλουσα κι αυτος σας κοιτουσε επι ωρες, θυμαστε?) και δεν "ειδε" Φυση μεσα σας, μονο πολη, κατι που εγω ειχα ηδη "δει".

τον θυμασαι αντμινακο μου τον ουρανο που σου εδειξα?
δεν τον κοιταξες καν, αλλά μιλησες για την φωτορυπανση των πολεων! (sic)
επρεπε να τον κοιταξεις - ηταν ετοιμος να σε καταπιει.

και ενω ημουν μαυρο προβατο με ασπρα πουα, τοφερε η συγχρονικοτητα να με προτεινεις ΕΣΥ στο πανελ της Θρασκια.

ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΣ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ.

Ο,ΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΛΕ ΜΟΥ, ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ Η ΠΕΝΤΕΛΗ.
ΟΥΤΕ ΕΣΥ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ.
εγω το γνωριζα απο πριν, εσυ πηγες με δικους σου σκοπους και απογοητευθηκες.

Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΘΙΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ.

ΡΙΞΑΤΕ ΤΟΝ ΧΕΝΤΡΙΞ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΛΕΜΟΥΡΙΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΣΑΤΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ.

ΑΛΛΑΖΑΤΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΩΝΑΤΕ.

ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΤΙ "ΠΗΓΕ ΚΙ Ο ΤΖΟΝΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΚΑΒΑΛΗΣΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ".

ΑΥΤΟΜΠΑΝΑΡΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΡΙΞΑΤΕ ΤΟΝ ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑ.

ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΣΠΗΛΑΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.

ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ.


ΑΛΛΆ ΕΓΙΝΑ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ.

ΚΑΙ ΟΣΟ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ, ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΣΤΕ.

ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ?


ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΣΑΝ ΧΡΩΜΙΟ.
ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.

1 σχόλιο:

Vril είπε...

ξέχασες να πείς "τα σκατά ΣΑΣ δεν κολλάνε επάνω του"

το ΣΑΣ είναι η διαφορά !