με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007

Ποιος είναι αυτός?

libero
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
168 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/07/2007, 15:24:20
**********************************************
Δηλαδή, τώρα, που βρίζουν τον gentleman. Ποιος είναι αυτός? Θα μπορούσε να είναι από ο ίδιος ο Πάπας της Ρώμης μέχρι και τον Μπιν Λάντεν. Θα μπορούσαν να κρύβονται πίσω από αυτόν περισσότεροι χρήστες αλλά θα μπορούσε να είναι και ο ίδιος ο JBG.


γιατι βιαζεσαι βρε λιμπερο?

δεν ηταν ωρα να το ανακοινωσουμε!

του τζελλυ δεν του το ειπαμε ακομη και μπορει να σοκαριστει...

τελος παντων, ας σκισουμε το στρινγκ της σιωπης: ο τζιμπιτζι (δηλαδη εγω) ειναι πολυσχιδης προσωπικοτητα και εκδηλωνει πολλους διαφορετικους χαρακτηρες, οι οποιοι δεν γνωριζουν ο ενας την υπαρξη του άλλου.

ευτυχως εγω (ο τζιμπιτζι) πηγα στην τσίου τσιού σχολη εμπρακτων οραματων, που σκοπεύουν στην προώθηση της ανθρωπιάς, της φιλοσοφίας, της αυτογνωσίας, της αναζήτησης, και του αλληλοσεβασμού, της λιας και με τις προχωρημενες τεχνικες της γνωρισα αλλον εναν εγω, τον λιμπερο (δηλαδη εγω).

μαζι αρχισαμε την αστρικη ερευνα στον εαυτο μου/μου και ανακαλυψαμε εκπληκτοι οτι και ο τζελλυ ειναι εγω!

η ερευνα φυσικα συνεχιζεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: