με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τρίτη 3 Ιουλίου 2007

λιμπερο σε παρεξηγησα καποτε και σου οφειλω μια δημοσια συγνωμη

libero
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Greece
161 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2007, 15:31:10
***********************************************************
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω σε αυτήν την επίμονη υποστήριξη υπέρ του gentleman από την διαχειριστική ομάδα (αν όχι από την amalia), είναι ότι δεν συνεισφέρει μόνο με τα μηνύματά του στο "esoterica".

quote:gigenis:
εχω να κανω μερικες ερωτησεις


Η απάντηση βρίσκεται εδώ τζιτζενή

quote: Είμαι εξαιρετικά σαφής στα μηνύματά μου, όταν αναφέρομαι στον πληθυντικό αριθμό όσον αφορά τις επεμβάσεις που κάνουμε, οι οποίες εκφράζουν την ομάδα των υπευθύνων στο σύνολό τους κι όχι την προσωπική μου θέση και αφετέρου, στον τονισμό ότι είμαστε αντίθετοι σε συμπεριφορές κι όχι σε ανθρώπους (ή απόψεις αυτών), όταν αναγκαζόμαστε να κάνουμε μια συντονιστική παρέμβαση ή επέμβαση.

Απόσπασμα από μήνυμα της amalia στο θέμα «Περιφερειακό θέμα συζήτησης. Νοέμβριος 2006 - Απρίλιος 2007» Απεστάλη: 07/03/2007, 19:43:35

[Ποιος πιστεύει πια σε αυτά τα λόγια, άραγε???]

Και παρόλο που σε απενεργοποίησαν gigeni για έναν μήνα, δεν κατάλαβες τίποτα!

Απόδειξη στο ότι απενεργοποιώντας μέλη για κάποιο χρονικό διάστημα δεν βοηθά σε τίποτε, όσο αφορά την συμπεριφορά τους.
Γιατί?
Γιατί απλούστατα δεν είμαστε μικρά παιδιά και έχουμε διαμορφώσει ήδη χαρακτήρα (δεν είμαστε σχολική τάξη εδώ, Αμαλία ).

Μάλλον καιρός είναι, οι διαχειριστές να αναθεωρήσουν την αλαζονική και συνάμα άδικη, συμπεριφορά τους.

Αρκεί κανείς να ρίξει μια ματιά στην ΓΕΝΙΚΗ "ΣΑΛΑΤΑ" ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ,
το ποστ του gentleman από 'δώ


quote:Απεστάλη: 22/06/2007, 03:22:31

quote:Οι φοβερές και τρομερές θεωρίες συνωμωσίας τείνουν να ξεχνούν ότι το 85-90% των ιονιζουσών ακτινοβολιων προέρχεται από φυσικές πηγές, και ΜΟΝΟ το 10-15% σε τεχνητές. Ενδεικτικά ο άνθρωπος προσλαβάνει πάνω από 2,7 μιλισίβερτ από τα οποία τα 1,3 έχουν σαν πηγή το ραδόνιο.

Δεν μας απασχολεί η ραδιενέργεια εδώ, μικροκύματα και κάτω υποπτευόμαστε σαν πηγή του ψευδο-ήχου, όχι ιονίζουσες ακτινοβολίες. Και μην πας να απενοχοποιήσεις το HAARP εστιαζόμενος στο αν προκαλεί Αλζχάιμερ, ξεχνώντας την πολύ σημαντικότερη για το θέμα μας θεωρία συνομωσίας για τον ψευδο-ήχο.

Κι αυτό με την περίθλαση νομίζω ελάχιστοι εδώ μέσα το ήξεραν. Τι να εξηγήσεις, αυτά δεν εξηγούνται με λόγια, απλά λες το αποτέλεσμα και τέλος. Ή σε πιστεύουμε, ή όχι. Και ο "γνωστός ερευνητής", εκτός από 3 σχετικά πτυχία, έχει και όνομα. Το οποίο και τιμάει, με μεγάλο προσωπικό κόστος, γιατί κάθε τόσο βγαίνει κάποιος και πιάνεται από μια δυσάρεστη αλήθεια που του είπα, έρχεται και μου λέει "δεν είσαι gentleman" οπότε πρέπει να προσέχω την κάθε λέξη.

Το όνομα αυτό το έχω τιμήσει με μεγάλο προσωπικό κόστος γιατί ένας gentleman ποτέ δεν απαντάει με την αλητήρια γλώσσα "θα σε γαμ...", "φτωχόπουστα", και τα συναφή στους ανίκανους παιδείας νεοψευδέλληνες που τον λοιδωρούν με τη γλώσσα αυτή, με κιτρινιστικές απομονώσεις φράσεων και ψέματα. Με αποτέλεσμα ο οχετός της λοιδωρίας τους να μένει αναπάντητος. Αυτό είναι το προσωπικό κόστος του να είσαι gentleman. Με αποτέλεσμα διάφορα καλοπροαίρετα άτομα να ψιλο-πιστεύουν τη λάσπη του οχετού, ότι δήθεν είμαι:

- πούστης ("φτωχόπουστας" τη μία, "βρωμόπουστας" την άλλη),

- "βαλτός από το metafysiko",

- "βαλτός από το esoterica",

- "μαριονέτα",

- "απειλώ μια γυναίκα ότι θα στείλω Αλβανούς να τη δείρουν".

- είμαι "πετ" της αμαλίας (αλήθεια αυτός που για 3 χρόνια κατέστρεφε topic χωρίς να του λέει τίποτα η αμαλία, τι ήταν άραγε; Χαϊδεμένο πετ της αμαλίας ήταν, παράσιτο της ευγένειάς της, καταχραστής της ελευθερίας. Σε αντίθεση με το αλύπητο αυτό άτομο, ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΟΠΙΚ. Το άτομο αυτό λύσσαξε όταν του κλείσανε το topic για 2 μέρες, αλλά ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΜΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.)

Εγώ είδα τα λόγια μου να πηγαίνουν στη σαλάτα κι ας ήταν απείρως πιο κόσμια από τον οχετό λοιδωρίας και κιτρινισμών του εγωπαθή, που θεωρούσε δικαίωμά του να εξευτελίζει τα topic των άλλων αλλά όχι δικαίωμα των άλλων να του απαντούν με τον ίδιο τρόπο στο δικό του topic. Ο ορισμός της εγωπάθειας.

Μιλάω για τον αλύπητο βάνδαλο που κοκκορευόταν "εγώ έκλεισα τα εξής 7 topics". Μάλλον δεν θα του άρεσε όταν του κάναν το ίδιο στο δικό του topic, ΝΑ ΣΑΛΤΑΡΕΙ ΚΟΝΤΕΨΕ όταν του κλείσαν το topic για 2 (δύο) μέρες.

Ποιο topic?

- αυτό με τις παπαριές περί σωματιδίων σκόνης που έχουν χιούμορ,

- αυτό με τις λαμαρίνες που το φαινόμενο Hutchison δήθεν άνοιξε (και όχι τα εργαλεία κάποιου που ήθελε να δει τι υπάρχει από πίσω),

- αυτό με τις αμέτρητες μαλακείες στο στυλ "εγώ δεν πιστεύω στις συμπτώσεις". Διάβασε 5 ημι-επιστημονικές παπαριές του Γιούνγκ και τις έκανε Ευαγγέλιο.

Ο Hendrix είπε χωρίς γλυκόλογα αυτό που όλοι ξέρουμε: ο βασιλιάς είναι γυμνός. Αυτό που οι σκεπτικιστές των οπισθίων προσποιούνται πως δεν είδαν, με τη γνωστή υποκρισία.

Τι θα γίνει με αυτό το topic που μου έκλεισες αμαλία; Να αρχίσω κι εγώ τα blog στη ζούγκλα τους; Δεν το άνοιξα το topic για να τσακωθώ με την angi ή την Οstria, ή με κανέναν άλλον εδώ μέσα. Εγώ συμπαράσταση τους ζήτησα. Την τιμή μου πήγα να αποκαταστήσω. Δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Δεν είμαι ελεγχόμενος από κανένα. Είμαι αυτόκλητος ερευνητής. Είμαι αυτόκλητος εκπολιτιστής, και τίποτα παραπάνω.
Edited by - gentleman on 22/06/2007 05:01:33



και στη επόμενη σελίδα το πόστ της amalia:

quote:Απεστάλη: 24/06/2007, 22:01:35

gentleman, αν και παρήλθε χρόνος από το μήνυμά σου (Απεστάλη: 22/06/2007, 03:22:31) και η ωριμότητα των συνομιλητών στην παρούσα συζήτηση ήταν τέτοια, ώστε να μην αφήσουν να δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση, ή να παρεκλίνει το θέμα από την πορεία του, αναλωνόμενο σε παλιές γνωστές ιστορίες, θα ήθελα από την πλευρά μου να σου συστήσω και συμβουλέψω:
Προσπάθησε να μη δίνεις σημασία για τα όσα γράφονται σε άλλους χώρους για σένα. Καταλαβαίνω ότι οι προκλήσεις είναι πολύ ενοχλητικές, καταλαβαίνω πως νιώθεις ότι η προσωπικότητά σου μοιάζει να εξευτελίζεται. Προχώρα παρά πέρα και άσε τα όλα αυτά πίσω. Μην προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, γιατί δεν είσαι και δε χρειάζεται να κάνεις κάτι για να το αποδείξεις. Μην πέφτεις στην παγίδα ψυχολογικών παιχνιδιών, που τρέφονται από τις αντιδράσεις σου.
Απλά, άσε τις ιστορίες αυτές πίσω σου. Όπως τις έχουμε αφήσει κι εμείς και δεν επιθυμούμε, ούτε και επιτρέπουμε να ανακυκλώνονται μέσα στα forums.
Ας συνεχίσουμε την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που ξεκίνησε ο Απέριττος, χωρίς άλλες τέτοιες παρεμβολές.



που μόνο μπράβο δεν του είπε.


***************************************************

οντως λιμπερο, ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΔΩ.


jonniebegood
ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/03/2007, 11:34:19
**************************************************
quote: amalia
Άλλο παράδειγμα – γενικότερα απ’ την αρχή του ESOTERICA – δημόσια στα forums, σε δράσεις μας, ακόμα και σε τηλεοπτικές εμφανίσεις μας εδώ και χρόνια: έχουμε τοποθετηθεί κάθετα εναντίον φαινομένων αγυρτείας, τσαρλατανισμού, φαινομένων επιφανειακής και δήθεν έρευνας των διαφόρων φαινομένων και εύκολων δηλώσεων για χάρη εντυπωσιασμού. Από παλιά μέχρι και τώρα, άνθρωποι μας έχουν κατηγορήσει γι’ αυτό επίσης: ότι τα βάζουμε με τον καημένο τον άνθρωπο που τα λέει αυτά (σημειώνοντας δε, πως οι τοποθετήσεις μας αυτές είναι ευγενέστατες και αν και διαφωνούμε, ποτέ δεν έχουμε προσβάλλει κάποιον άνθρωπο σε μια τέτοια περιπτωση).


τι μου θυμισες βρε αμαλια μου...

την συμμετοχη του εσωτερικα στην εκπομπη της Θρασκια για τα φαντασματα, η οποια περιοριστηκε στην αποψη σας οτι "οι ακουστικες εμπειριες στην σπηλια της Πεντελης οφειλονται σε αντηχησεις μπουζουκαδικων",
αναιρωντας τις ακουστικες εμπειριες που ειχα μολις παραθεσει εγω, ενω σε κατοπινη εκπομπη της Δρουζα μιλησε για τα "16 σημαδια που δειχνουν οτι το σπιτι σας ειναι στοιχειωμενο".

"υγιης σκεπτικισμος" ειναι λοιπον ο δικος σας, του χεντριξ και του όποιου χεντριξ τα ριχνει σε ατομα που δεν συμπαθειτε, ενω του γηγενη και του αζαξ ειναι "αρρωστος σκεπτικισμος" οταν απευθυνεται στον βιασμενο γιαννη, ή στην ενεργοποιηση του ντιενεϊ...

οσο για την περιφημη συντονιστικη ομαδα που αποφασιζει αμεροληπτα και χωρις εγωιστικα κινητρα, ποσοι και ποιοι την αποτελουν αληθεια?

ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν

Δεν υπάρχουν σχόλια: