με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007

Τι κοινό σκοπό μπορεί να έχω εγώ με έναν ηλικιωμένο ανθοπώλη

satyros
Μέλος 2ης Βαθμίδας
Mongolia
157 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/07/2007, 17:33:46

*************************************************
λια: quote:Επίσης, μάλλον θα ήταν καλύτερα να διαβάσεις πολύ προσεκτικότερα αυτά που γράφω παραπάνω για το link που αφαιρέθηκε. Μίλησα για κριτική ανάλυση περί της δράσης της κλίκας και όχι για τους χαρακτηρισμούς – στους οποίους αντιτιθέμεθα. Είναι πολύ σαφές αυτό.

Κακη, πολύ κακή η λέξη κλίκα, εγώ δεν την ξέρω... Κλίκα δεν είναι μια στενα συνδεδεμένη ομάδα ανθρώπων με κοινές αντιλήψεις και κοινούς σκοπούς;

Τι κοινό σκοπό μπορεί να έχω εγώ με έναν ηλικιωμένο ανθοπώλη που νομίζει ότι έχει κληρονομικό χάρισμα και ντυνεται μανταμ Ούρσουλα;

Μακρια από μας θου Κύριε, εμείς είμαστε καθωσπρεπει ανθρωποι


απαντω στην θεση της λιας:
ασε τα ψοφια σατυρε.
το νικ σου τα λεει ολα.
εκτος αυτου σας εχουν δει ολους εσας της κλικας να κανετε τελετες για το πως θα βλαψετε το κακιαλεξη.gr, κι εσυ ησουν ντυμενος κορη της δουκεσας της πλακεντιας, ο νταβελης δουκεσα κι ο βαμπιρ τζιμπιτζι μανταμ ουρσουλα.

τα τελετουργικα σας και τα ξορκια σας δεν θα πιασουν ομως, γιατι κι εμεις ντυνομαστε πλεον τελετουργικα: εγω αλη πασας, ο πεθαμενος χατζατζαρης, ο τζελλυ καραγκιοζης και ο χεντριξ κολλητηρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: