με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

εχο μηα απορηα τζηερηα μου

τοσα μεντηούμ, μαγουσ, μαγησεσ, χαρτορηχτρεσ, σολωμονηστεσ, αστρηκουσ καβαλαριδεσ, εθερηκουσ νηχτοπερπατιτεσ, αστρολογεουσ κε προφιτεσ, εχι αφτο το κακηα λεκση.γρ.

κανισ τουσ δεν προβλεπσε τησ φετηνεσ καταστροφεσ?

τοσα πνεβματα, δεμονουσ κε τρηβολουσ επηκαλουντε τα μελι σασ, κανενασ δε τουσ προηδοπηησε οστε να κανουνε κε ονομα σαν μεντηούμ στιν τιλεορασι τα πεδηα?

μιποσ πρεπι να αλακσετε πολεμηκι τεχνι?
να αφισετε το τσίου τσιού και να αρχηνησετε το άϊ κίου?

με αγαπι ουσρουλα!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αινο αισυ που ασχωλησε ωλι μαιρα μαι το κακηα λαικσοι κε κεγαισε καταιβαζωντας σαιντονηα παιρνηεσε γηα ιπσηλωτερος αϊκηουίστας;

με αγάπι

(χασαμαι τον) μπουσουλα

Vril είπε...

Το πολύ το τάκα-τάκα έκαψε τα εγκεφαλικά μέντιουμ...


Είπαμε. Τα άδεια κεφάλια χωράνε και γεμίζουν με πολύ περισσότερα παραφυσικά σκατά.

Αδμίνο, χαιρετίσματα....

johnniebegood είπε...

ανονιμε μου θαβμαστι, ισε σιγουρος οτι ο τζονισ ασχωλιτε ολι μερα με το κακηα λεκση?

τα άλα μπλοκακηα του τα ιδεσ τζηερη μου?

το τη κανι καθε μερα εχτωσ δηχτηου, το κσερισ?

κε να σε πο, εγο ι ουσρουλα ασχολιεμε επιδισ ιμε σοβαρο μεντιούμ κε δε μπορο να ακουο μαλακιεσ.

με αγαπι ουσρουλα.

johnniebegood είπε...

κε να σε πο, γινεκα ισε.
λανθανο?
χεχεχε...

johnniebegood είπε...

μια μου ημερα η ζωη σου ολη...
αν με πιανεις.

και εδω μεσα επιτρεπεται να βριζουν ΜΟΝΟ εμενα.

αν συνεχισεις θα ξαναβαλω τον μετριασμο των σχολιων.

καλη σου μερα!

johnniebegood είπε...

μηπως ξερεις τι ωρα ειναι?

Ανώνυμος είπε...

το τη κανι καθε μερα εχτωσ δηχτηου, το κσερισ?Βρικαις τα δισκωλα και τιν αιβγαλαις μαι τιν ατακα του μαιντωρα σου;Αχ Τζονακω μου μου φεναιτε ωτη τιν αιχασαις την φωρμα σου.



και εδω μεσα επιτρεπεται να βριζουν ΜΟΝΟ εμενα.


Μαι τιν ηδηα λωγηκι δαιν πραιπι να παρατιροισυς κε το χ***** π******** για τα παιρη χαιζοταιρικα που ιπαι;Βρηζι αλλους αικτως απω σαινα!

johnniebegood είπε...

Ο/Η Anonymous είπε... Βρικαις τα δισκωλα και τιν αιβγαλαις μαι τιν ατακα του μαιντωρα σου;Αχ Τζονακω μου μου φεναιτε ωτη τιν αιχασαις την φωρμα σου.

- σε ευχαριστω για το γελιο που μου χαριζεις καλο μου!!!
θεωρεις οτι με εφερες σε δυσκολη θεση!!!
θελεις να με ακολουθησεις σε μια μου μερα?
σε οποια γουσταρεις εσυ.
σε βουνο ή πολη, σε δουλεια ή διασκεδαση.

οσο για την "ατακα", την καταλαβες?
νομιζω οτι φτανει μια ωρα απο την ζωη μου για να στην κανω βιωμα.
ερχεσαι?

ΥΓ. κοιτα να προλαβεις, γιατι δεν εχω συμβολαιο με τον Χαρο.
χαχαχα!

νασαι καλα!

johnniebegood είπε...

Βρηζι αλλους αικτως απω σαινα!

- αυτους τους δουλευω κι εγω αν το παρατηρησες...

και να σου πω...
πρωτον, γιατι δεν του τα λες στο μπλογκ του και δευτερον εδω μεσα εχει ασυλια γιατι ειναι φιλος μου στην πραγματικη ζωη.
σε αυτον θα βασιστω σε μια δυσκολη στιγμη σε σπηλαιο - οχι σε σενα.

και οχι μονο δεν θα βαλω μετριασμο σχολιων, αλλά σκεπτομαι να ανεβασω και ολα οσα εχω μπαναρει μεχρι τωρα.

ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.
να κρινει μονος του ο αναγνωστης για το ποιοι ειναι οι ανωνυμοι υβριστες.
τι λες?

Vril είπε...

Σιγά μην είναι ΑΝΩΝΥΜΟ το κλανομπούκι.

Δεν ξέρει που του πάνε τα τέσσερα. Οι δηλώσεις του γίνοντα ΑΝΕΤΑ σλόγκαν σε Τ-σέρτ.

Άστον να γελάμε.

Ψιτ, μαλακοπίτουρα "ανώνυμε", από κοντά ! Μη φύγεις !