με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

συνομωσιες και αυνανισμος

Anonymous είπε: Είδατε την τελευταία συνωνοσία που έκανε το τσιράκι του Τζόνυ; Τώρα στέλνει και τα τσιράκια του όπου τον έχουν διώξει!

η απαντηση απ το "τσιρακι" μου:

crucifire είπε: "σόρρυ guys, αλλά τώρα είδα το ποστ [μου το δείξανε βασικά, και μάλιστα όχι κάποιος από αυτή που αποκαλείτε κλικα.
ποιός είμαι... είμαι το νέο τσιράκι.
θάνος τζινιέρης.
tzinieris1989@yahoo.gr
στο εκακια λεξη.γρ με ξέρουν ως crucifire αν και ποτέ δε δύστασα να συστηθώ με το όνομά μου σε συτνονιστή.
και δεν είμαι τσιράκι κανενός.
ήταν δεν ήταν φίλος μου ο τζώνη, θα ήμουν με τη μεριά του γιατί τη θεωρώ σωστή...

έχει κάποιος τα κότσια να μου απαντήσει στο μέιλ μου και να μου εξηγήσει γιατί ειμαι τσιράκι και γιατί είμαι λάθος;
ή αν θέλει να συναντηθούμε... κανένα πρόβλημα. δεν έχω τίποτα να κρύψω και τίποτα να φοβηθώ.
τα λέμε...

October 7, 2007 5:45 AM

κακως τους εδωσες σημασια Θανο.
μονο αυτο ικανοποιει το συνδρομο κατωτεροτητας που εχουν.
αλλά αφου τους απαντησες και μαλιστα με αρχιδια, εγω τα ανεβαζω.


crucifire είπε: αδιαφορώ τι κάνει ο γιάννης και οι υπόλοιποι φίλοι του. εγώ είμαι ο θάνος.
και οι προσωπικες συνεντεύξεις μου φαίνονται πιο αντρίκιες και ξάστερες. άλλωστε δεν έχετε να φοβηθείτε κάτι από μένα.

"αν είσαι άντρας και σωστός, βάλε το μήνυμα σου αυτούσιο στο θέμα που εσύ έφτιαξες"
watch me: μόνο που αν δε σε πειράζει, θα βάλω μόνο το κομμάτι που τους αφορά, για να καταλάβουν και τι διαβάζουν. αν πάλι έχεις ένσταση, πες το μου.

"Οι σωστοί εκφράζουν την ίδια άποψη παντού. Όχι άλλη άποψη στους μεν κι άλλη άποψη στους δε."
χαχα, είμαι περίεργος να δω αν θα το πάρεις πίσω αυτό!

και τέλος: την κατάσταση του λογαριαμού μου στο κακια λεξη.γρ τη συζητάω μόνο με τους συντονιστές του. με ξέρουν και είναι καθαρά δικό τους θέμα αν θα με αποκλείσουν. αλλά γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; ή να την εκλάβω ως απειλή.

και, για τελευταία φορά, παράκληση. είναι τόσο δύσκολο να μου απαντάτε και στο μέιλ μου. δημοσιεύστε τα κι εδώ, δε με νοιάζει, αλλά δε μπορώ να κάθομαι να ψάχνω μέσα σε ένα μονόστηλο σχολίων τι με αφορά. αν θέλετε να μιλάτε για θάρρος και ανδρία, να έχετε το θάρρος να σχολιάζετε ένα άτομο μπροστά του, και όχι πίσω απ'την πλάτη του.
φιλίκά, θάνος

October 8, 2007 4:13 AM

μην τους λες λεξεις που δεν γνωριζουν.

crucifire είπε...
σιγά το πείραμα ρε παιδιά! εμένα περιμένατε να σας το αποδείξω;

ή μήπως να το εκλάβω κι αυτό ως απειλή για το στάτους μου στο esoterica; εγώ ένα σοβαρό λόγο αποκλεισμού θέλω και όχι απλώς αυτομπανάρομαι, ξεχνάω κι ότι υπάρχει. αλλά επαναλαμβάνω ότι τα παιδιά με ξέρουν.

και by the way, το πόσο φίλος, συνεργός, συνσυμμορίτης με τον βριλ είμαι, φαίνεται στο για πότε βιάστηκε να υποτιμίσει το τόπικ μου, χωρίς να τον κατηγορώ βέβαια τον άνθρωπο... με το τζώνη είμαιστε και γείτονες. και γι'αυτό εμείς φταίμε μήπως; μήπως να αρχήσουν και οι γεωγραφικοί αποκλεισμοί; ή μήπως να βρούμε τίποτα πιο σοβαρό και χειροποιαστό να ασχολούμαστε, αντί να ξεκατινιαζόμαστε δικτυακά, ως ενήλικες; [ναι, φέτος έγινα κι εγώ.]
by the way, όχι ότι με πολυνοιάζει τι λέει κάποιος που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του, αλλά είμαι τελικά άντρας, ναι ή ου;

October 8, 2007 12:06 PM

crucifire είπε:
αποδείξτε κι εσείς ότι είστε άντρες, και πάψτε να γεμίζετε το στόμα σας με κώλους [χοντρούς ή λεπτούς] και πούτσους [χοντρούς ή λεπτούς], και λοιπά μπινελίκια, και γεμίστε το με καμιά τουρήστρια, όσο κυκλφορούν ακόμα ελεύθερες στους δρόμους της αθηνας.

crucifire over and out

October 8, 2007 12:09 PM

χαχαχα!
ξευτιλα σας εκανε το "τσιρακι" κουνουπιδοκεφαλοι!


Ο/Η crucifericus anonymous είπε...
προς ανώνυμο: απ'το να σχολιάζω συνέχεια τον κώλο του γιάννη ή του βριλ, θεωρώ πιο αντρικό να μιλάω για τουρήστριες.
το πόσο άντρας είμαι εγώ και πόσο εσύ... φάνηκε.
αλλά δεν περίμενα να το παραδεχθείς.
η ανοριμότητά σας ήταν εξαρχής εμφανής.
ούτε είπα ότι διεξήγαγα το σούπερ πείραμα. άλλωστε το φόρουμ του εσοτέρικα δεν είναι δα και κανα φοερό δείγμα ατόμων. είναι ή του ύψους ή του βάθους...

προς koukoutsi-fighter... καλούτσικο το όνομα, μόνο που νομίζω ότι εγώ σταυρόνοντάς σε θα σε πληγώσω πολύ περισσότερο απ'ότι εσύ πετόντας μου κουκούτσια...
και σε πληροφορώ, όχι βέβαια ότι σε αφορά κι όλας, ότι τον γιάννη μέσα στο κακια λεξη.γρ τον γνώρισα.
και είχε όλη την καλή διάθεση να με βοηθήσει σε έρευνές μου, χωρίς απολύτως κανένα κέρδος, και φυσικά επώνυμα.
για δείξε μου κανένα από τα υψηλά ηστάμενα μέλη που θα το κάνει αυτό.

κάνε μας τη χάρη λοιπόν, και βάλε κι εσύ ένα "and out", και έλα να με δουλέψεις όταν θα έχεις και κάποιο θέμα να σχολιάσεις εκτός από το ψευδόνυμό μου [που μου το βγάλαν άλλοι] και τον τόπο διαμονής μου.

γιατί ακόμα κι όταν αποδέχομαι την πρόκλισή σας, θεωρείτε φοβερά υποτιμιτικό να το παραδεχθείτε, και με θεωρείτε αναγκαστικά τσιράκι κάποιου, ακριβώς επειδή εσείς δε μπορείτε να δράσετε αυτόνομα, παρά εκτελείτε εντολές. στο φινάλε ποιός είναι ο κερδισμένος;
εγώ ή εσείς;

σας λυπάμαι...
ένας πιτσιρικάς που όλοι στο εσο φωνάζουν "μικρό" φαίνεται πως έχει πιο μεγάλα...

may the force of tzatziki be with
you...

October 8, 2007 2:51 PM

ξευτιλες, σας αρεσε?
πιτσιρικας ειναι, αλλά σκεπτομενος.
και εχει τις κοχονες που σας λειπουν.
χεχεχε!

ΥΓ. Θανο μια συμβουλη: μην ασχολεισαι με τις μαλακιες τους και μην σχολιαζεις στην χημικη τουαλετα τους.
δεν καταλαβαινουν λογω εμπαθειας και κομπλας.

και σορυ που λογοκρινα καποιες λεξεις απο τα σχολια σου με το "κακια λεξη.γρ", αλλά δεν θελω να τους κανω διαφημιση.
οπως δεν κανω και στον καμπινε που σε σχολιασαν και απαντησες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: