με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

κυριε Τσαγκρινε

σας σχολιαζω ξεχωριστα επειδη σας εκτιμουσα και σας εκτιμω.

οταν βρεθηκαμε στο ιδιο πανελ στην εκπομπη του Κ. Χαρδαβελα για την Πεντελη, αντιδρασατε στα οσα ειπα περι θεωριας των υπερχορδων και διαστατικων συγκλισεων, που μπορει να συμβαινουν στο βουνο, αντιτεινοντας ως εξηγηση ολων των φαινομενων του Πεντελικου, το φαινομενο του ακιδισμου.

και ενω γνωριζετε οτι οπως η ακιδα φορτιζεται και εκφορτιζεται, ετσι και το βουνο φορτιζεται απο τους κεραυνους μεν, αλλά και εκφορτιζεται μεσω αυτων, παραλειψατε να το αναφερετε.

στην αντιδραση μου οτι εσεις επρεπε να τα λετε αυτα ως φυσικος και οχι εγω, απαντησατε οτι το γνωριζετε το μοντελλο με τις διαστατικες μεμβρανες, αλλά μας διεκοψε ο Χαρδαβελας λεγοντας οτι "γινομαστε ακατανοητοι στο κοινο".

εδω δεν υπαρχει κοινο.

σας ενοχλησε το οτι ενας κηπουρος ανεφερε μια πιθανοτητα που επρεπε να σκεφθει καποιος φυσικος και προσπερασατε την πληροφορια?

γιατι σημερα σας ακουσα να μιλατε στην εκπομπη της Δρουζα με θεμα τα φαντασματα, για διαστασεις και οντοτητες μεσα σε αυτες.

δεν θα σχολιασω τιποτα, γιατι αποτελει μερος του δευτερου βιβλιου μου.
ωστοσο ποτε δεν απεκρυψα στοιχεια και εχω την διαθεση να σας τα παραθεσω απο κοντα.

με χαρα μου να συζητησουμε και για συχνοτητες και ιδιοσυχνοτητες, γιατι σας ακουσα επισης να λετε οτι οι σπηλαιολογοι με τις συχνοτητες των φωνων τους ενεργοποιουν τις εγγραφες των φωνων των προηγουμενων σπηλαιολογων και τις ακουν.

ποιος σπηλαιολογος σας το ειπε αυτο αν επιτρεπεται?

μηπως σας μιλησαν για σπηλαια με τρεχουμενο νερο?
γνωριζετε οτι ο ηχος του νερου ειναι σαν ενα ακουστικο τεστ Ρορσαρχ?
αν συγκεντρωθει κανεις στον ηχο του, ακουει διαφορα που μορφοποιει σε γνωστα ηχητικα σχηματα ο εγκεφαλος του μεσα απο την τυχαιοτητα του ηχου.

και σας παρακαλω, αφηστε τα Ελευσινια μακρυα απο οντοτητες και φαντασματα!
εφοσον δεν τα κατανοειτε, μην ασχολεισθε με αυτα γιατι κανετε κακο στην Ελληνικη Κοσμοθεαση!



τα γραφω δημοσια επειδη δεν εχω το μεϊλ σας, επειδη δεν εχω χρονο να το ψαξω, και επειδη δεν εχουμε τιποτα να κρυψουμε.

εσεις εχετε το δικο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: