με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

ο Ζωντανός - Νεκρός και η Μαρια Παλάμη

ειχα καιρο να βγω στις αστρικες κυβερνοθαλασσες για να ψαρεψω αυνανοψαρα, και με το που βγηκα επιασα στην συρτη ενα θρεμενο και την αποδειξη οτι η μαλακια δεν θεραπευεται με την παροδο του χρονου, αλλά αντιθετως αυξανεται!

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 03/09/2008,
Πιστεύετε ότι κάποιος μπορεί να είναι νεκρός και να μην το έχει συνειδητοποιήσει???????
Θα σας διηγηθώ τη δική μου ιστορία.Πριν περίπου 4 χρόνια στο πρώτο έτος της σχολής με χτύπησε ένα αυτοκίνητο.Δεν έπαθα απολύτως τίποτα,με πήγαν νοσοκομείο για προληπτικούς και μόνο λόγους,έκανα εξετάσεις,μόνο πονούσε η μέση μου για 2 μέρες.
Λίγο καιρό αργότερα άρχισα να παρατηρώ πως ενώ ήμουν 18,δεν ήμουν τόσο ανεπτυγμένος για την ηλικία μου,πράγμα που το παρατηρώ ως σήμερα...για έναν περίεργο λόγο έχω ελάχιστα γένια,ενώ είμαι ακόμα 60 κιλά κ 1,75 ύψος...Επιπλέον παντού περνάω απαρατήρητος,δεν έχω φίλους,εκτός από περιστασιακές παρέες,δεν έχω ούτε σεξουαλική ζωή
Όταν μιλάω σε κάποιον χρειάζεται αρκετή ώρα για να με προσέξει.Όταν πάω supermarket πρέπει να τους φωνάξω για να με εξυπηρετήσουν,το ίδιο και στα fast food!!!!!!Ακόμα και μερικοί καλλιτέχνες που είχα την τύχη να γνωρίσω,με πρόσεξαν μετά από ώρα.Τελευταία ούτε οι γονείς μου δεν μου δίνουν σημασία,λέω πχ στη μάνα μου όταν έρχεται σπίτι μου να μου βάλει φαγητό και αυτή μπορεί να κοιμάται,μετά από ώρα μπορεί να μου μιλήσει!!!!!!! Κατά τ'άλλα είμαι ένα φυσιολογικό άτομο,τρώω κανονικά,πάω τουαλέτα,κοιμάμαι κανονικά,πάω πανεπιστήμιο....Μήπως όλα αυτά τα βλέπω επειδή θέλω να τα βλέπω,μήπως τελικά είμαι νεκρός και δεν το έχω συνειδητοποιήσει?Τουλάχιστον οι περισσότεροι έτσι με αντιμετωπίζουν!Μπορεί να θέλω έναν ψυχολόγο...κατά 99,9% πιστεύω πως είμαι ζωντανός.....Εσείς τι πιστεύετε????????

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 04/09/2008, 13:56:32
Γενικά είμαι trendy όσο μπορώ,ντύνομαι ακριβά και με μάρκες.αλλά sport ντύσιμο!!!!!!Δεν περνάω απαρατήρητος την ώρα του sex γιατί πολύ απλά δεν έχει τύχει ποτέ!Επιπλέον έχω διαβάσει μια ιστορία σε ένα site με αστικούς μύθους ότι ήταν ο μικρός Γιαννάκης και κάθε μέρα που πήγαινε στο σχολείο δεν τον παρατηρούσε κανείς,μόνο οι γονείς του τον έβλεπαν σπίτι & τελικά αυτός και οι γονείς του ήταν νεκροί!!!!!!!!!!!!!

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 04/09/2008, 22:06:47
Λοιπόν έχω μια αδερφή μικρότερη που σπουδάζει νομική...σε μένα έδιναν όμως ενδιαφέρον οι δικοί μου!!!!!!!!!!Επιθυμία για sex έχω,αλλά με κοπέλα στην ηλικία μου, όχι με ιερόδουλη,θέλω να μου μείνει...Γενικά οι περισσότερες φοιτητριες είναι ιερόδουλες και δεν βρίσκω καλή κοπέλα,έχουν χαλάσει γενικά....αυτή με την οποία τα έχω 1 μήνα και ξεκίνησε πριν 2 χρόνια σαν φιλία,δεν έχουμε κάνει ακόμα κάτι σεξουαλικό,και πάντα κάτι τυχαίνει και δεν βλεπόμαστε!!!!Και από φίλους κάνω περιστασιακές παρέες γιατί αρκετοί που ήξερα από παλιά παίρνουν τώρα ναρκωτικά και έχω φοβηθεί φυσικά για να μην μπλέξω!Παλιότερα έκανα με αυτούς,χωρίς να τους έχω καταλάβει,τώρα με έχει επηρεάσει αυτό και είμαι πολύ κλειστός!Με την κοπέλα μου και με τις φίλες της πάντως βγαίνουμε 5-6 φορές το χρόνο για μπουζούκια στην Αθήνα & για καφέ βγαίναμε ως τον Ιούνιο,τώρα εξεταστική και τα γνωστά!!!!!!Αυτές μόνο με πρόσεχαν,να είναι νεκρές το αποκλείω?????????Εγώ έθεσα αυτό το θέμα για να πω για τις στιγμές που νιώθω "νεκρός"...Αυτό που έχει αλλάξει πριν και μετά το ατύχημα είναι ότι πριν είχα φίλους και βγαίναμε συχνά,τώρα ελάχιστα!

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 04/09/2008, 22:10:14
και ξέχασα να πω ότι ορμονικά είμαι φυσιολογικός καθώς και εξετάσεις έχω κάνει και στύσεις έχω και αρκετές φορές (για να το πω κόσμια)έχω παιοληξία (κοινώς αυνανίζομαι....δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό για να μη γίνει παρεξήγηση

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα
Με συγχωρείτε που κάνω και άλλο post....κανείς από εσάς έχει νιώσει σαν νεκρός??????Και κάτι ακόμα,το ενδεχόμενο να είμαι νεκρός ή να είναι νεκρή η μάνα μου μπορώ να το αποκλείσω από το γεγονός ότι και οι δύο έχουμε κοιταχτεί μαζί σε καθρέφτη (οι "μη συνειδητοποιημένοι νεκροί" δεν "φαίνονται στον καθρέφτη")

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 04/09/2008, 22:54:29
1)να μην είναι ιερόδουλη,να μην κάνει βίζιτες δηλαδή
2)δεν έχω πρόβλημα αν είναι παρθένα ή όχι,άλλωστε καμία δεν νομίζω να είναι
3)δεν θέλω να ζητάει πχ κεράσματα και δώρα,να μη ζητάει να έχω αμάξι,αλλά να την κερνάω όποτε θέλω και να πληρώνω και ταξί
4)από εμφάνιση δεν έχω πρόβλημα
5)να είναι πιστή σε μένα όσο θα είμαστε μαζί

Πιστεύω ότι έχω βρει την ιδανική γυναίκα,λίγο γεμάτη,αλλά συμπαθητική,φαίνεται ότι δεν έχει κάνει ποτέ σχέση και αλλάζει συνεχώς κουβέντα όταν ξεκινάω να της λέω για sex...είναι από τα κοριτσάκια που τρέχουν πίσω από το Νίνο (τον βλέπω σε όλα τα σχήματα τα τελευταία δύο χρόνια)...πιστεύω ότι και αυτή δεν έχει ωριμάσει ακόμα,είναι 19,αλλά είναι αυτό που ψάχνω...έχω να τη δω από μέσα αυγούστου!Τέλος Ιουλίου τα φτιάξαμε,κάναμε 2 χρόνια παρέα!!!!!!Όσο για το "νεκρό" ήθελα να ρωτήσω αν νιώθει κάποιος άλλος έτσι,ή αν πιστεύει ότι υπάρχουν νεκροί ανάμεσά μας που τους βλέπουμε ως ζωντανούς??????????????

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 05/09/2008, 00:08:01
Σπουδάζω Πάτρα και οι φοιτήτριες της Πάτρας φημίζονται για τις βίζιτες και έχω μείνει σε σπίτι φίλου που είναι κοντά σε διαμερίσματα για βίζιτες & έχω δει κοπέλες υπεράνω πάσης υποψίας!...όσο για το "νεκρό" μιλάω κυριολεκτικά,πχ μήπως υπάρχουν άτομα που είναι φύλακες άγγελοι και παρουσιάζονται ως άνθρωποι προκειμένου να προστατέχουν κάποιον,αλλά και να συμβουλέψουν κάποιον?Όπως η Αμαλία του Παρά 5 (καλά εκεί ήταν και έργο)

thebest2008
Νέο Μέλος
Greece
13 Μηνύματα Απεστάλη: 05/09/2008, 13:40:09
Είμαι 22,νιώθω ότι δεν έχω πρόβλημα που δεν έχω κάνει sex....στη σχολή έχει μαθευτεί αυτο από κάποια παλιά γνωστή μου που έτυχε να ξέρει την αδερφή μου,φυσικά εγώ δεν θα έλεγα ποτέ ότι είμαι παρθένος....και γενικά μου λένε "δεν έχεις κάνει sex" και "πως ζεις" και "δεν είναι φυσιολογικό","έχεις ακμή επειδή είσαι παρθένος","πλήρωσε μια φοιτήτρια 100e για να πας μαζί της"...φυσικά και δεν κάνω πλάκα,τα εννοώ όλα!!!!!!
(Ποιος βυζαντινομάχος τον Κων/νο Κατακουζηνό της γνωστής σειράς εννοείς?????Πλάκα αυτό,δεν είμαι!!!!!!!!!!!!!!!)

Όσο για φύλακες αγγέλους,μου έχει μιλήσει ένας νεαρός με άσπρα ρούχα,μου είπε ότι με ξέρει,αλλά εγώ έφυγα γιατί φοβήθηκα αρχικά ότι μπορεί να είναι ναρκομανής κ να ήθελε λεφτά,αλλά ήταν έτσι πολύ αγγελικός,μεσημέρι ήταν τη στιγμή που η μικρή πλατεία της γειτονιάς μου ήταν άδεια,μου έκανε πολύ εντύπωση και κράτησα την εικόνα του στο μυαλό μου

ΑΓΑΠΗΤΕ thebest2008, ΑΝ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΛΑΚΙΑΣ 2008 ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ!
μετα να πας σε εναν γιατρο, ε?

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΑ!

χαχαχα!

AitheroVamon
Νέο Μέλος
Greece
15 Μηνύματα Απεστάλη: 05/09/2008, 14:44:09
Ε δεν αντεξα αλλο και ειπα να σας τα ψαλλω λιγο ...

Βλεπω οτι "ψωφατε" ολοι για κοινωνικα κουτσομπολια εκπληκτος βεβαια βλεπω πολλους να σημετεχετε σε αυτο το θεμα που απλα επρεπε να ειχε κλεισει , απο τη στιγμη που δεν ανηκει ουτε στο μεταφυσικο ουτε στο παραξενο η σεξουαλικη αναζητηση καθε νεου ...

Παρα ταυτα εσεις συνεχίζεται να δινετε συμβουλες αν και το θεμα δειχνει προς τα που παει ...

Οκ μπορει ο νεαρος να εχει καποια προβληματα κοινονικοτητας (αν και ειμαι πεπισμενος οτι προκειται για φαρσα)η και στην πραγματικοτητα να εχει μαλλον διαλεξε λαθος τοπο να τα εκφρασει ....

Αυτα ...

Το θεμα κλειδωνει

ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΑ, ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ?
Ε?
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΔΑΝ ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.
ΕΣΥ ΤΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ?


ΥΓ. πουσαι thebest2008, αν τελικα εισαι νεκρος, φροντισε για την κηδεια πριν αρχισεις να βρωμας.

ΥΓ. το εγκεφαλικα νεκρος δεν το σκεφτηκε κανενας για κανεναν εκει μεσα?
χαχαχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: