με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

πότε αρχιζει η σαιζον κυνηγιου των φαντασματων?

εχω αρχισει να παθαινω στερητικο συνδρομο!

ποτε θα ξανακανει εκπομπη για τα φαντασματα η Αννα???

με τα κρητικα χωρια των μαγων του Χαρδαβελα θα την βγαζουμε?
θα βαφτιζουμε τον αγνο ανιμισμο σε μαυρες μαγειες και σολωμονικες για να την βρουμε?

θα μου πειτε εχει και ο Χαρδαβελας ειδικους και μαλιστα εναν φυσικο μονιμο μαϊντανο.
ο λαογραφος του απ την αλλη, ολοκληρο κωδικα μαγειας παρουσιασε ο ανθρωπας.
με ξορκια, μαγια και επικλησεις.
μεχρι και συνταγη σολωμου με δεντρολιβανο γραμμενη με ανθρωπινο αιμα ειχε (η καυλα καθε βαρεμενου/ης μαγου, μαγισας, μαγισουλας, Σουλας, Μουλας, κτλ. το ΜΑΣΤ της μαγειας).


δε λεω, θα αποκτησει επιτελους ο λαογραφος το εξοχικο στην Ραφηνα που ονειρευοταν, αλλά δεν νομιζω να μας καλεσει για αστρικο μπαρμπεκιου στην βεραντα του.
οπότε, ελλείψει αστρικης τσικνας, εξακολουθει να μου λειπει η αυθεντικη ανατριχιλα απο το μαγαζι της Αννας βρε παιδι μου.
μου λειπουν οι ειδικευμενοι ειδικοι φαντασματων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: