με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Σάββατο 31 Μαρτίου 2007

τωρα μπηκε ταξη στο φορουμ!

τωρα που δεν γραφουν πια αλητες κυνικοι αμφισβητιες, οπως ο βριλ, ο γηγενης, ο τζιμπιτζι και ο αζαξ! (εντελως τυχαια ονοματα - θα μπορουσα να γραψω "ο αζαξ, ο τζιμπιτζι, ο βριλ κι ο γηγενης).

που δεν εμποδιζουν πια τα σοβαρα νεα μελη να εκφραστουν, οπως γινοταν παλια.
εκεινος ο βιασμενος απο εξωγηινες Γιαννης ακομη υποφερει απο τα ψυχικα τραυματα που του δημιουργησαν οι αμφισβητιες!

οπως τα παρακατω σοβαρα νεα μελη που εκφραζουν ελευθερα και αφοβα πια, τις σοβαρες αποψεις τους:


magikspells
Νέο Μέλος
2 Μηνύματα Απεστάλη: 30/12/2006
------------------------------------------------------------
ειμαι νεος μελος αλλα ασχολουμε με την μαγεια απο τα 13 μιασ και καταγομε απο οικογενιεσ μαγων και μαγισων(δεν ειμαι καλοσ στην ορθογραφια)τωρα ειμαι 16 δεν ειμαι μεγαλοσ ομοσ ξερω πολα!!!!
ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ σιλογη οπα ξορκια, μαγια,και πολα αλλα.ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ


wiccatasos
Νέο Μέλος
1 Μηνύματα Απεστάλη: 31/03/2007, 00:03:29
--------------------------------------------------------------------------------
eiste oloi anideoi poy xlevazete ti magia kai to atomo poy psaxnei
katara sta moutra sas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
noum nema sakal ilo



αυτο το τελευταιο θα πει "το νουμι της μανας σας" εις την αποκρυφον διαλεκτον της σολωμονικης της κυριας Βεφας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: