με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Τρίτη 13 Μαρτίου 2007

το καλαμι και η ταπηροκρανιαση μου

Mercury
Τώρα έρχεσαι με νέο ποστ για να μας παρουσιάσεις ένα jonniebegood/διάολο ενορχηστρωτή και δημιουργό κάθε κακού που συμβαίνει ή έχει συμβεί σε αυτό το φόρουμ...Και ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει ότι διακόπτει απο το φόρουμ για τρείς μήνες...

Λυπάμαι φίλε μου αλλά δεν είμαστε όλοι χθεσινοί εδώ,και ο jonniebegood έχει μεγάλη ιστορία σε αυτό το φόρουμ...Λυπάμαι αλλά απο τα χιλιάδες ολοκληρωμένα και με άποψη μηνυματα του εγώ δεν πρόκειται να κρατήσω το 1-2% των τελευταίων δύο μηνών,αλλά τα άλλα...Κρίσεις όλοι περνάμε στη ζωή μας και ο καθένας απο μας έχει νιώσει την πικρία που προκαλεί το συναίσθημα της αδικίας...Δεν εξετάζω αν υπήρξε πραγματικά τέτοια άδικία.Δεν γνωρίζω ποιος έχει δίκιο και ποιός άδικο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν ήμουν μπροστά,δεν είδα αυτή την εκπομπή,δεν μπορώ να κρίνω...

Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι ο άνθρωπος πίσω απο το νικ jonniebegood αισθάνθηκε κατάφορα αδικημένος και αφέθηκε να οδηγηθεί σε συμπερίφορές που δεν του ταιριάζουν, απο αυτό ακριβώς το συναίσθημα...Και το ξαναλέω,αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα...



αγνοών
θα συμφωνήσω σε όσα λέει για τον jbg και για την κατάσταση
που -προφανώς- περνάει την περίοδο αυτή

ναι,δεν είναι παράξενο να αντιδρά έτσι,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ

και εξηγούμαι...

ο jbg,τουλάχιστον απ'όσο θυμάμαι σε όλη την περίοδο που διαβάζω ή γράφω εδώ,αν μη τι άλλο είχε πολλά να μας πει ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ,
χωρίς να προσβάλλει ή να γίνεται αρνητικός

ίσα ίσα που θυμάμαι ότι είχε χιούμορ

τώρα,για να βρίσκεται σε αυτή την αντιπαράθεση για τη συγκεκριμένη εκπομπή και για να γράφει όσα γράφει -και χωρίς να γνωρίζω τα γεγονότα- νομίζω ότι όπως λέει κι mercury,μάλλον νιώθει αδικημένος



vasiliskos
Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς.
Στα φόρουμ είμαι λίγο καιρό όμως τα παρακολουθώ πολλά χρόνια. Ο jonniebegood, είναι ένα από τα μέλη που επίσης παρακολουθούσα με πολύ ενδιαφέρον και εκτιμώ ιδιαιτέρως τη συμμετοχή του τόσα χρόνια, όπως και πολλά άλλα μέλη που είτε είναι πια στο εσωτερικα είτε όχι.

Λυπάμαι ειλικρινά για τόσο μένος που εκτοξεύεται εναντίον του και με τόσο φτηνό τρόπο.

Και πριν βιαστεί κάποιος να πει καμμιά κουταμάρα, ούτε γνωρίζω τον τζόνι ούτε κανέναν άλλο από τα φόρουμ, ούτε ξέρω ποιοί είναι αυτοί οι άνθρωποι στην πραγματική τους ζωή. Αγνοώ και δεν είμαι μέσα σ’ένα φόρουμ για να ασχολουμαι με κουτσομπολιά.



παιδια, αν κρινω απο τα γραφομενα σας, δεν με εχετε για μαλακα ή κομπλεξικο και με τιματε.

αναλογισθειτε τι εχω να κερδισω αποκαλυπτοντας τους εγωισμους του παρασκηνιου - ΤΙΠΟΤΑ

αντεξα την υποκρισια των συντονιστων, αντεξα την απενεργοποιηση του τοπικ μου, αντεξα τις διακρισεις και την μεροληψια, αλλά δεν αντεξα να μου λενε αυτοι που το καβαλησαν το καλαμι εδω και καιρο, για καλάμια...

ποιος τρεχει απο εκπομπη σε εκπομπη, ο,τι θεμα και να εχει?

ποιος ηταν καλεσμενος σε 3 εκπομπες της Δρουζα?

ποιος προσπαθει να περασει ενα τηλεοπτικο προφιλ, αλλά δεν του βγαινει?

εγω?

οσο για τους "σκοπους μου", αν αποζητουσα δοξα, γιατι δεν ανεφερα καθολου το βιβλιο μου?

ο,τι και ναναι, και μαλακια ναναι, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΖΑΜΠΑ!

όποιος αμφιβαλει, μπορει να δει τις εκπομπες και να κρινει μονος του τι σκοπο ειχα.

το μηνυμα μου ηταν ενα: η σπηλια της Πεντελης ειναι τα αρχαια λατομεια του Παρθενωνα και η Πεντελη ειναι ενα θετικο, ενεργειακο, θεραπευτικο βουνο.

1 σχόλιο:

Thech®sennone™ είπε...

μαλιστα..καιρος ηταν jonny..

Ryche..