με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Σάββατο 31 Μαρτίου 2007

Mercury προς PaNo (τα μπολντ ειναι ολα τα λεφτα!)

Mercury
Απεστάλη: 31/03/2007
---------------------

quote:
-------------------------------------------------------------------
PaNo
Αγαπητε φιλε Mercury ,πολλες φορες μεσα στο θεμα εχεις μεταφερει πικρα σχολια για τριτους σαν να ειναι αυτοι υπευθηνοι για την κατασταση της ζωης σου . Οπως εχω αναφερει επανελειμενα ο μονος υπευθηνος για τις δημιουργιες σου εισαι εσυ και αν θες πραγματικα να δεις τεραστειες αλλαγες στη ζωη σου θα πρεπει να αναλλαβεις πληρως την ευθηνη και να παψεις να κρητικαρεις αλλες προσωπικοτητες. Το συστημα δουλευει ετσι ωστε αυτο που δινεις αυτο παιρνεις πισω τρεις φορες παραπανω . Εχεις το δικαιωμα να κρητικαρεις ιδεες , οταν ομως κρητικαρεις προσωπικοτητες δημιουργεις αρνητικο καρμα.

--------------------------------------------------------------------------------

Mercury
Αγαπητέ μου φίλε PaNo ευτυχώς αυτοί οι "τρίτοι" για τους οποίους έχω μεταφέρει τα πικρά μου σχόλια σίγουρα δεν είναι υπευθυνοι για την "κατάσταση της ζωής μου",γιατί αν ήταν θα την είχαν κάνει ήδη κόλαση,όπως ακριβώς κόλαση έχουν κάνει τις ζωές χιλιάδων παιδιών που έχουν πέσει στα δίχτυα τους,στα δίχτυα δηλ της "μεταφυσικής μαφίας" που διαφημίζεις επί ένα χρόνο τώρα εδώ. Για το τι έχεις "αναφέρει επανελειμένα" δεν δίνω δεκάρα αγαπητέ μου φίλε.Απαντήσεις με επιχείρήματα στα "εξ αποκαλύψεως" παραμύθια της Ashayana Deanne σου έδωσα άφθονες,αλλά αντί για αντεπιχειρήματα εισέπρατα βιντεάκια για ufos και ιστοσελίδες παρανοικών της συνωμοσιολογίας. Να είσαι λοιπόν σίγουρος ότι θα συνεχίσω να κριτικάρω και τις "ιδέες" που μεταφέρεις εδώ,αλλά και τους φορείς αυτών των "ιδεών", την αμερικάνικη new age "βιομηχανία της μεταφυσικής" δηλαδή.

Όσο για το κάρμα μου,δικό μου είναι και όπως θέλω εγώ το διαχειρίζομαι.
Όταν γίνω μέλος σε κανα ufo cult θα το παραδώσω στον γκουρού μου να μου το *******


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
PaNo
Οσον αφορα τα Indigo ,ειτε το δεχεσαι ειτε οχι ειναι εδω και θα κανουν αυτο που πρεπει να κανουν για το γενικο καλο του πλανητη , που ειναι η αναβαθμηση του γενετικου κωδικα ολων των μορφων ζωης , με το να μεταδειδουν υποσυνειδητα η συνειδητα τις υψηλες συχνοτητες του μορφογενετικου τους πεδιου .
--------------------------------------------------------------------------------

Mercury
Αυτά αγαπητέ μου φίλε να τα πεις σε καμμιά new age κυράτσα και όχι σε μένα. Indigo children σε αστρικές πτήσεις υποκλοπής αποτελεσμάτων του τζόγου, και γραβατάκηδες new age νεογκουρού ψευτοφιλόσοφοι να διδάσκουν σε ονειροπαρμένους τεμπέληδες ότι μπορούν να κάνουν φράγκα ονειρευόμενοι πραγματικότητες και τρίβωντας λυχνάρια. Και όλα αυτά τη στιγμή που ο μισός πλανήτης ζει στα όρια της πείνας,της αρρώστιας και της εξαθλίωσης...

Αν εσύ φίλε μου είσαι indigo εγώ είμαι Αυτοκράτορας στον πλανήτη Ερμή...Δεν με πιστευείς? Ούτε εγώ εσένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: