με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Σάββατο 14 Απριλίου 2007

ρε συ gretel, σε υπνωσανε κι εσενα? κριμα...

αυτο το ποστ του τζελυμαν βρισκεται ακριβως πανω απο το δικο σου, κι απ ο,τι φαινεται αρχισες να διαβαζεις επιλεκτικα και εσυ.

για ξαναδιαβασε τι εγραψε και πες μου αν θελεις ποιους εννοει και ποσο χοντρο ματσουκι (οχι καλαμι) εχει καβαλησει...


gentleman
Το forum έχει ένα λόγο ύπαρξης. Που λέγεται εσωτερισμός. Και αυτόν η αμαλία πάει να προωθήσει. Όχι την ψυχαγωγία του κάθε αληταρά. Αλλά μερικοί δεν το καταλαβαίνουν.

Τι κάνουν λοιπόν, προσπαθούν σαν ΑΓΕΛΗ να εξαναγκάσουν την αμαλία να ξεχάσει το λόγο ύπαρξης και να το κάνουμε χώρο αλητο-διασκέδασης και εξευτελισμού προσωπικοτήτων.

Υπάρχουν όμως και οι ΠΟΛΥ περισσότεροι, που δεν είναι εδώ για διασκέδαση σε βάρος ανθρώπων. Που δεν γουστάρουν συμμοριτισμούς και λυκο-αγέλες. Που δεν βγάζουν 2 μέτρα γλώσσα σε αντικείμενα στα οποία δεν έχουν κατάρτιση. Που έχουν μεταφυσικές ανησυχίες. Εγώ αυτούς υποστηρίζω, κι αυτοί θέλω να παραμείνουν στο forum.

Για να παραμείνουν αυτοί, η απάνθρωπη μογγολική κοσμοθέαση "βαράτε κι όποιος είναι πιο δυνατός", δηλαδή η αγριότητα της ζούγκλας, δεν έχει θέση.

Γι αυτό επεμβαίνει ο νόμος, δηλαδή οι συντονιστές, και οι ανίκανοι για πολιτισμένη συζήτηση βλέπουν την πόρτα.


και απαντας εσυ σε αλλον καλη μου γκρετελ, αλλά οσο κι αν το προσεξες, σου ξεφυγε μια αληθεια...

gretel
Συντονιστής
όσο για το ερώτημα που θέτεις,η γνώμη μου είναι πως ΟΧΙ,τίποτα δεν άλλαξε,ο καθένας συνεχίζει με την οπτική που είχε πριν...

δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε οπτική και νομίζω πως αυτό αφορά όλους μας

--------------------------------------------------------------------------------
Συμφωνώ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ απλά πιστεύω ότι -όπως εσύ με αυτά που λες τώρα- το καταλαβαίνεις, όπως και άπειροι άλλοι.
Κυριολεκτείς στο παραπάνω μήνυμα. Τα είπες όλα...

Ναι συμφωνώ κι εγώ απόλυτα. Απλά - προσωπική μου άποψη- πιστεύω ότι αν όλη η διαδικασία, η όποια διαδικασία δηλαδή που μας συμβαίνει στη ζωή μας, και είναι έντονη, δεν μας βγάζει κάπου, δεν μας δίνει τίποτα, δεν μας αλλάζει, δεν μας εξελίσσει, δεν μας οδηγεί στην ομόνοια, στην CONCORDIA (λατινιστί), με μία καρδιά πιο περιφραστικά, ΑΛΛΑ μας οδηγεί στην εχθρότητα και στον φανατισμό, στην όποια εμμονή, χάνεται η αλήθεια.


αλλαξε καθολου ο τζελυμαν?

μας εξελισει με τα ποστ του?

μας οδηγει στην ομονοια? (για βρωμικο φαγητο μηπως?)

μας οδηγει στην Κονκορντια? (δικη μας ηταν και μας την πηραν προφανως, σαν την Πολη)

ο ανθρωπος εχει ξεφυγει εντελως και εσεις τον ανεχεστε (να μας τα χωνει ασυστολα ενω δεν γραφουμε) γιατι δεν χωνευει τον γηγενη, εμενα, τον αζαξ και δεν ξερω ποιον αλλον που δεν χωνευετε και εσεις.

ο εχθρος του εχθρου σας ειναι φιλος σας?

τοτε δειξε μου τους φιλους σας να σας πω ποιοι ειστε.

και το να βλεπεις εχθρους που δεν υπαρχουν γυρω σου, λεγεται μανια καταδιωξης...

3 σχόλια:

crucifire είπε...

τώρα ο τζέλυ εννοεί ότι δεν έχεις κατάρτηση; δηλαδή υπάρχει ειδικό δίπλωμα πεντελογνωσίας; μπορώ κι εγώ να βγάλω τέτοιο;!

crucifire είπε...

δηλαδή ο τζέλυ εννοεί ότι εσύ δεν έχεις κατάρτιση [που κόλλησα κι εγώ...;]. υπάρχει ειδικό δίπλωμα πεντελογνωσίας; μπορώ να βγαλω κι εγώ ένα;!

crucifire είπε...

ωπ, σόρρυ για το διπλό ποστ! κράτα το 2ο!