με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

με θυμηθηκε ο τζελλυ!!!

gellyman
Μαλακας 3ης Βαθμίδας
710 Μηνύματα
Απεστάλη: 22/06/2007, 03:22:31


quote:Οι φοβερές και τρομερές θεωρίες συνωμωσίας τείνουν να ξεχνούν ότι το 85-90% των ιονιζουσών ακτινοβολιων προέρχεται από φυσικές πηγές, και ΜΟΝΟ το 10-15% σε τεχνητές. Ενδεικτικά ο άνθρωπος προσλαβάνει πάνω από 2,7 μιλισίβερτ από τα οποία τα 1,3 έχουν σαν πηγή το ραδόνιο./quote

Δεν μας απασχολεί η ραδιενέργεια εδώ, μικροκύματα και κάτω υποπτευόμαστε σαν πηγή του ψευδο-ήχου, όχι ιονίζουσες ακτινοβολίες. Και τι πας να κάνεις με το HAARP, να το απενοχοποιήσεις εστιαζόμενος στο αν προκαλεί Αλζχάιμερ, ξεχνώντας την πολύ σημαντικότερη (για το θέμα μας) θεωρία συνομωσίας για τον ψευδο-ήχο;


συμφωνω!
η συνομωσια του ψευδοηχου, ειναι σημαντικοτερο θεμα απο το αλτσχαϊμερ!!!



Κι αυτό με την περίθλαση νομίζω ελάχιστοι εδώ μέσα το ήξεραν. Τι να εξηγήσεις, αυτά δεν εξηγούνται με λόγια, απλά λες το αποτέλεσμα και τέλος. Ή σε πιστεύουμε, ή όχι.

εσυ ομως το ηξερες ετσι?
ειναι οντως σοβαρος τραυματισμος για τενοντες...



Και ο "γνωστός ερευνητής", εκτός από 3 σχετικά πτυχία, έχει και όνομα. Το οποίο και τιμάει, με μεγάλο προσωπικό κόστος, και κάθε τόσο βγαίνει κάποιος και πιανόμενος από μια δυσάρεστη αλήθεια που του είπα, έρχεται και μου λέει "δεν είσαι gentleman" οπότε πρέπει να προσέχω την κάθε λέξη.

εψαξες στα αυτια σου για εμφυτευματα?


Το όνομα αυτό το έχω τιμήσει με μεγάλο προσωπικό κόστος γιατί ένας gentleman ποτέ δεν απαντάει με την αλητήρια γλώσσα "θα σε γαμ...", "φτωχόπουστα", και τέτοια, στους ανίκανους παιδείας νεοψευδέλληνες που τον λοιδωρούν με τη γλώσσα αυτή, κιτρινιστικές απομονώσεις φράσεων και ψέματα.

ως τζεντλεμαν ξεχωριζεις απο μακρια ρε παιδι μου!
εχεις μια αρχοντια!



Με αποτέλεσμα ο οχετός της λοιδωρίας τους να μένει αναπάντητος. Αυτό είναι το προσωπικό κόστος του να είσαι gentleman.

δε σ αφηνει η λια να μου απαντησεις, ε?


με αποτέλεσμα διάφορα καλοπροαίρετα άτομα να πιστεύουν τη λάσπη, ότι δήθεν είμαι:

- πούστης ("φτωχόπουστας" τη μία, "βρωμόπουστας" την άλλη),

- "βαλτός από το metafysiko",

- "βαλτός από το esoterica" / "μαριονέτα",

- "απειλώ μια γυναίκα ότι θα στείλω Αλβανούς να τη δείρουν".


εγω δεν τους πιστευω τζελλυ μου!
γιατι εγω ξερω τι εισαι.
λεμονι απο τον Μιζαρ!





- είμαι "πετ" της αμαλίας (αλήθεια αυτός που για 3 χρόνια κατέστρεφε topic χωρίς να του λέει τίποτα η αμαλία, τι ήταν άραγε; Χαϊδεμένο πετ της αμαλίας ήταν, παράσιτο της ευγένειάς της, καταχραστής της ελευθερίας.

απο τοτε ομως που την δαγκωσα οταν πηγε να μου ριξει μια με την εφημεριδα επειδη κατουρησα την μοκετα, με εδιωξε και γυριζω σαν κοπριτης...

ευτυχως προλαβα τον ευνουχισμο ομως.
εσυ?


Σε αντίθεση με τον αλύπητο αυτό αληταρά, ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΟΠΙΚ.

εμενα λεει.
πως εκφραζεσθε ετσι κυριε!!!


Λύσσαξε όταν του κλείσανε το topic για 2 μέρες, αλλά ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΜΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.

εγω εχω κλεισει μαγαζι και δεν εκανα ετσι.
μην κλαις, θα σε παει στα τζαμπο, Τωρα!



Εγώ είδα τα λόγια μου να πηγαίνουν στη σαλάτα κι ας ήταν απείρως πιο κόσμια από τον οχετό λοιδωρίας και κιτρινισμών του εγωπαθή που θεωρούσε δικαίωμά του να εξευτελίζει και να καταστρέφει τα topic των άλλων αλλά όχι δικαίωμα των άλλων να του απαντούν με τον ίδιο τρόπο στο δικό του topic. Ο ορισμός της εγωπάθειας.

για ξαναπεστον γιατι δεν προσεχα.


Μιλάω για τον αλύπητο που κοκκορευόταν "εγώ έκλεισα τα εξής 7 topics". Μάλλον δεν του άρεσε όταν του κάναν το ίδιο στο δικό του topic, να σαλτάρει κόντεψε όταν του κλείσαν το topic για 2 μέρες.

ναι εγω ειμαι αυτος.

ο εμπρηστης των σοβαρων τοπικ, οπως οι αυτοδημιουργητοι βρυκολακες, οι προφητειες για πολεμο με την Τουρκια περσυ τον Νοεμβρη, το τοπικ-διαφημιση-αγγελια του παλμολιβ, και άλλα τετοια ωραια.

α, βοηθησα και στο "με βιασαν εξωγηινες που εκαναν βζιν βζουν".



Ποιο topic?

- αυτό με τις παπαριές περί σωματιδίων σκόνης που έχουν χιούμορ,


απο σενα παντως εχουν περισσοτερο.

θα αναθεσω ομως στην αστρικη στρουγκα να κανει επιστημονικες μετρησεις - στειλε μου λιγη αλουμινοσκονη απο τον εγκεφαλο σου σε παρακαλω.



- αυτό με τις λαμαρίνες που το φαινόμενο Hutchison δήθεν άνοιξε (και όχι τα εργαλεία κάποιου που ήθελε να δει τι υπάρχει από πίσω),


εσυ τις στραβωσες ρε αλητη?
θα σε καταγγειλω!

τις δοκους υποστηριξης πως τις στραβωσες?
με την πενσα και το σφυρι?



- αυτό με τις αμέτρητες μαλακείες στο στυλ "εγώ δεν πιστεύω στις συμπτώσεις". Κοίτα κανά λεξικό τι πάει να πει σύμπτωση ρε σαλταρισμένε. Διάβασες 5 ημι-επιστημονικές παπαριές του Γιούνγκ και τις έκανες Ευαγγέλιο.

εγω διαβαζω τις "ημι-επιστημονικές παπαριές του Γιούνγκ" και εσυ διαβαζεις λεξικα, αντι να αναλωσεις τον χρονο σου διαβαζοντας οτιδηποτε σχετικο, οπως "οι ριζες της συμπτωσης" του Καισλερ ας πουμε, που επιβεβαιωνει τις κατα την γνωμη σου "ημι-επιστημονικές παπαριές" του Γιουνγκ.

σιγουρα εισαι πιο ενημερωμενος απο εμενα.
κοιτα τωρα στο λημα "μαλακας", υποκατηγορια "με περικεφαλαια".



Ο Hendrix είπε αυτό που όλοι ξέρουμε: Ο βασιλιάς είναι γυμνός. Αυτό που οι σκεπτικιστές του κώλου προσποιούνταν πως δεν είδαν, με τη γνωστή υποκρισία.

ρε καντε με σεις βασιλια κι εγω θα κυκλοφορω τσιτσιδι αμα γουσταρετε.
ο,τι πει ο λαος μου!



Έχω και την αμαλία που μου 'κλεισε το topic.

εχεις σοβαρα προβληματα και εγω ο απαισιος σε κοροϊδευω...

σουκλεισε το τοπικ, ε?
στην εφορια εκανες παυση?



Τι θα γίνει με αυτό το topic αμαλία; Να το πάω σε blog;



φερτο στο δικο μου γλυκο μου πονυ.



Εγώ δεν το άνοιξα για να τσακωθώ με την angi ή την Οstria ή με κανέναν άλλον εδώ μέσα. Εγώ συμπαράσταση τους ζήτησα.

και σε γραψανε?
ειναι απαισιες και οι δυο!!!



Την τιμή μου πήγα να αποκαταστήσω.


να σου πω, εδω δεν ειναι λαϊκη να πουλας οσο θελεις τη σαβουρα.
περιμενω να κρατησεις ως ευσυνειδητο λεμονι την τιμη σου σταθερη!



Δεν είμαι ομοφυλόφιλος.

δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δεν θα σ αρεσει, αν δεν το δοκιμασεις.


Δεν είμαι ελεγχόμενος από κανένα.

ουτε απο το HAARP μεσω των σωματιδιων αλουμινιου?

ΦΟΡΑΣ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ ΣΚΟΥΦΟ ΜΠΑΓΑΣΑΚΟ, Ε?

ή περασες το κεφαλι σου δυο χερια μινιο?



Είμαι αυτόκλητος ερευνητής, και αυτόκλητος εκπολιτιστής.

κι εγω ειμαι αυτοκλητος σεξολογος και σου συνιστω να περιορισεις τον αυνανισμο σε μια φορα την ημερα.

-------

ΥΓ. Οκτινόμε υπάρχουν παραβολικές κεραίες από συρματόπλεγμα, όπου το σύρμα είναι πολύ λεπτότερο από το μήκος κύματος κι όμως έχουμε πλήρη ανάκλαση. Άραγε αν ρίξουμε σκόνη αλουμινίου σε ένα τραπέζι, τα μικροκύματα θα ανακλώνται;

μπορεις να πασπαλισεις τα μαλλια σου με αλουμινοσκονη και να πλησιασεις τον φουρνο μικροκυματων ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.
ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΜΕΣΑ!!!



Μήπως κάνεις λάθος Οκτινόμε για την περίθλαση ή ανάκλαση στα σωματίδια;


αφου παραδεχτηκες οτι απο ιατρικη εισαι ασχετος και δεν ξερεις τι ειναι η περιθλαση.

ξεκινα απο πιο απλα πραγματα, οπως η περιδεση.


ΥΓ. αν δεν μας δωσει πισω η στρατηγος λία τον πραχτορα μας ΑΖΑΞ, θα σου ιονισουμε το μαλλι με το H.A.R.P.I.C. και θα εισαι σαν μοϊκανος.

5 σχόλια:

Vril είπε...

και μια που μιλάμε για "εξερευνητές" και "καναπέδες"
http://vril-o-blog.blogspot.com/2007/06/blog-post_1227.html

Vril είπε...

άλλο τι είναι και άλλο τι φαίνεται http://vril-o-blog.blogspot.com/2007/06/blog-post_22.html

Vril είπε...

το πολύ το Τζέλλυ-Τζέλλυ.....

Vril είπε...

Το αγαπημένο χρώμα των εσωτερικών πέτ, το κίτρινο....

Vril είπε...

Τι τόπικ να καταστρέψει...

Εδώ αυτό το ΣΚΑΤΟ έχει καταστρέψει όλο το χεζοτέρικα....