με φονακσατε γηαβρηα μου?

με φονακσατε γηαβρηα μου?

διπλομα εκσ Εγηφτου κε Ηνδηεσ, ανοτερι απ τιν Μιρηαμ κε τον Τζωσουα, ανοτερι απ τον Μαβρο Πιτ

μεντιούμ, αστρηκι προβωλι, επαναφωρεσ, ολα τα βλεπο ολα τα διαβαζο, κλιρονομικο χαρησμα σασ λεο.
να σασ πο τιν μιρα σασ να σασ πο το ρηζικο σας, να σασ πο αν θα παντρεφτιτε κι αν θα χορισετε, αν σασ κερατονι ί αν το καταλαβαι οτη τον κερατωναιται.
σασ ριχνο τα χαρτια, τα ταρο, τον παπα, την ικοσημηα.
διαβαζο το φλητζανη, τιν γηαλα τισ τηβη σασ κε τα φιλα απ τουσ ντολμαδεσ.
βωτανα κε ιδικο σπαγγο για να του δαισεται τον πουτ*ο κομπο, φηλτρα για ακαβλουσ και ακαβλεσ, ηποθετα γηα εμπαθισ κε κακεντρεχισ, αερηα (μου ξεφεβγουν), μπινεληκηα (εκσ επη τουτου) κε πρωπαντωσ ακσηοπησεσ κε εγγηρεσ απαντισισ!

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

διδασκει και ο sri asta napan (jbg)

σεμηναρηα γηα προχορημενουσ ερεβνηταραδεσ: ποσ να βαζισ δρακο στο παραμηθη σου!

ποσ να γηνησ δηασιμοσ με παρλαπηπεσ, ποσ να βγησ στιν τιλεορασι οσ ηδηκοσ φαντασματον, ποσ να πουλασ φηκηα για μεταξοτα στρηγκακηα! ποσ να ησε μαλακασ κε να κονωμασ με τησ μαλακηεσ σου! για περηπεραστε, για περηπεραστε...

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

καυστικα σχολια ανωνυμων!

δικτυακοι κοπρανομαγκες εν σχολιασμω!!!

κρυψαμε τα προσωπα τους ως νομοταγεις πολιτες (Δαφερμος κι ετσι) και μονταραμε στη θεση τους ενα φτωχο πλην τιμιο μοντελο.

εδω την στιγμη που σχολιαζουν ρευομενοι στην ασωματο κεφαλη.
live!!!




σκετες εναλλακτικες πηγες ενεργειας ειστε!!!

6 σχόλια:

Stratos είπε...

Στην εταιρεία φυσικού αερίου δουλεύει η κοπέλα ;

Δε μου λες...
Την έχεις και σε ρέψιμο ;

johnniebegood είπε...

ρεψιμο ειναι Στρατο μου και δεν ειναι κοπελα.

ειμαι καλος στο μονταζ, ε?

χαχαχα!

Stratos είπε...

Ρε συ Johnnie, για το ίδιο βιντεάκι μιλάμε ;

Με κούφανες τελείως...

johnniebegood είπε...

πλακα κανω ρε συ!
δεν ειμαι τοσο καλος στο μονταζ.
μουρη πουλαω...
χαχαχα!

Stratos είπε...

Έλα ρε συ κι άρχισα να κοιτιέμαι με τις μαλακίες σου...

:D

johnniebegood είπε...

χαχαχα!
σορυ φιλε!